Ülkemizin genel sorunu kurumsallaşamayıp patron şirketi kalmak. LP bitince Teknoseyir de biter. Oysa LP nin olmadığı zamanlarda da gayet güzel videolar izledik. LP nin eksikliği LP dşındakilerin de kendilerini geliştirmeleri için fırsattır. Otomobiler de teknolojik birer üründür. Gün geçtikçe de yiden iyiye elektronik birer ürün haline geldiler. Ayrıca kimse paralı üye olmak zorunda değil.
Bir taraf bilim gündemi yapacak öbür taraf teknoloji gündemi..... Herkes de arka planda bir gerginlik olduğunu bilecek. Bana göre bu sürdürülebilir bir şey değil. Haddim olmadan ben ne yapardım: Önümüzdeki gündeme hep beraber aslanlar gibi çıkar ve bu sayfayı kapatırdım.