• Keşfet
  • Videolar
  • Bloglar
  • İncelemeler

Semihgull
  • Kullanıcıyı engelle
  • Kullanıcıyı bildir

Kayıt tarihi: 10.12.2015
  • Semihgull @semihgull

    Hocam ilk paragraf mantıklı eyvallah. Onu anladimda "Oturup para kazanacagina göre uzun uzun anlatmayi düşünmüyorum." demissin sen anlatimca ben kendi isimi yapmayayyim mi?

    13 Aralık 2015 - 17:45 Beğen
  • Semihgull @semihgull

    Allah razı olsun. Sunucu açmak yerine anlatsanız ilgilenseniz, işin mantığını kavramaya gerek duymasaydınız daha kâfi olurdu. Sizin gibi birinden gelecek sunucu imkanıda ne kadar avantajlı olur bilemiyorum.

    13 Aralık 2015 - 14:57 Beğen
  • Semihgull @semihgull

    Yemin ediyorum tabiri caiz ise gereksiz muhabbet açıyorsun. Nasıl karşımdakini küçük düşürürüm diye düşünüp haksız çıkınca böyle kalan sayılı insansın. Sanki benim hesabım seni bağlıyor. Belki dışardan alınacak olan sunucu daha pahalı olduğu için böyle bir projeye kalkmışımdır değil mi? At gözlüğünü çıkartıp düşünüp hesap yapın. Teşekkürler.

    13 Aralık 2015 - 14:52 Beğen
  • Semihgull @semihgull

    İBM X3200 WORKSTATİON
    İŞLEMCİ
    Intel® Core™2 Quad Processor Q6600
    (8M Cache, 2.40 GHz, 1066 MHz FSB)
    TEK İŞLEMCİ
    RAM
    8GB DDR2
    HDD
    500 GB SATA DİSK
    GİRİŞ
    DVD-ROM
    4*2 ADET USB
    2 ADET PCİ SLOT
    2 ADET RAM SLOT
    2 ADET ETHERNET
    2 ADET PCİ EXP SLOT
    Al birader PC özellikleri. İnternet hzım fiber hat var ve sabit IP alıcam pazartesi günü. Web sitesini alt tarafı 20 kişi kullanacak şirket içi bir site. Vasıfsızca konuşmayın. Biliyoruz zor olduğunu ne şartlar lazım geldiğini. 200 Tl windows bilgisayarı server yapalım demiyorum. Server makinam var nasıl yapabilirim diyorum.

    13 Aralık 2015 - 14:44 Beğen
  • Semihgull @semihgull

    Tamam. Bunu anladım. Şimdi suncu benim iş yarimde ve kurulumu bekliyor. Hangi şletim sistemi kurulması gerek, hangi ayarların yapılması grek, hangi ek yazılımların yapılması gerek onu soruyorum?

    13 Aralık 2015 - 14:36 Beğen
  • Semihgull @semihgull

    Tamam işte ne gerekiyorsa anlatır mısnız? Yapaym.

    13 Aralık 2015 - 14:32 Beğen
  • Semihgull @semihgull

    Şimdi şöyle benim sitem PHP ve mysql. Bunu çalıştrmak için bir serverim var ve ne yapmam gerek hangisi en basit yol olur? Linux mı windows mu? Amacım sitemi insanlara çalıştırmak.

    13 Aralık 2015 - 14:00 Beğen
  • Semihgull @semihgull

    Ben server üzerinde 1 tane domain çalıştırmak istiyorum
    nasıl olur? bu işe yarar mı?

    13 Aralık 2015 - 13:51 Beğen
  • Semihgull @semihgull

    Nasıl yani

    13 Aralık 2015 - 13:44 Beğen
  • Durum (1)
  • Yorum (9)
  • Takipçi (6)
  • Takip edilen (12)

Teknoseyir gündemi

#steammachine#ttmobil#WhatsApp#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVites#ForzaHorizon6#Steamyazindirimleri

Öne çıkan videolar

Haftalık Gündem Değerlendirmesi #788

4

TCL 75C8L - 2026 Model SQD-MiniLED TV!

10

RC modellerde uzaktan kumanda çeşitleri ve özellikleri

134

Opel Corsa 1.4 Otomatik incelemesi

49

Logitech Z906 Ses sistemi incelemesi

119
Tümünü gör

Öne çıkan bloglar

Ödüllü Kelime Oyunu: Harf Lütfen!

2

Türk Telekom E-Sim Macerası

25

arçelik çelik robotu yapay zekalı robota çevirmek

35

Baştan Sona Tüm Marvel Filmleri

1

attrib işlem komutu (USB de olup okunamayan dosyaları bulma)

21
Tümünü gör

Öne çıkan incelemeler

T.C. Yeni Kimlik Kartı İncelemesi

116

Samsung SM-B310E

14

QMPlay2 masaüstü için açık kaynak IPTV player.

14

Millenicom Hız Testi - (Aklınızda Soru Kalmasın!!)

15

Need for Speed Most Wanted 2012

4
Tümünü gör

Son bir saat içinde 240 ziyaretçi, 106 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.

  • © 2026 TeknoSeyir
  • Hakkımızda
  • İletişim
  • Kullanım Koşulları
  • Gizlilik Politikası
  • Sosyal Ağ Kuralları
    RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
    Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından sağlanmaktadır.
Secured By miniOrange

Giriş yap

Aşağıdaki servisleri kullanarak hızlı giriş yapabilirsin
Şifremi unuttum