• Keşfet
  • Videolar
  • Bloglar
  • İncelemeler

Sadık Emekdar
  • Kullanıcıyı engelle
  • Kullanıcıyı bildir

Kayıt tarihi: 12.05.2014
  • Sadık Emekdar @semekdar

    Ankara'da durum bu.

    01 Şubat 2015 - 17:02 Beğen
  • Sadık Emekdar @semekdar

    Ürünün durumu nedir? Bunun kullanıcı yönetimi var mı?

    01 Şubat 2015 - 16:14 Beğen
  • Sadık Emekdar @semekdar

    Bugün sanki bir yavaşlık var evet.

    01 Şubat 2015 - 16:03 Beğen
  • Sadık Emekdar @semekdar

    Öğrenci sürümü filan kullanılıyor diye duydum. Doğruluğu nedir?

    08 Ekim 2014 - 16:19 Beğen
  • Sadık Emekdar @semekdar

    Verdiğiniz bilgiler için çok teşekkür ederim. AutoCAD için lisans araştırmaya devam edeyim.

    08 Ekim 2014 - 16:17 Beğen
  • Sadık Emekdar @semekdar

    Teşekkür ederim. Oyun ve film kısmında da özen göstermeye çalışıyorum.

    08 Ekim 2014 - 15:49 Beğen
  • Sadık Emekdar @semekdar

    Fakat işyeri olunca konu bunun cezası nedir? Örneğin AutoCAD gibi programlar bayağı pahalı yazılımlar, bana yol gösterebilen var mı?

    08 Ekim 2014 - 15:47 Beğen 1
  • Sadık Emekdar @semekdar

    Kesinlikle kendi bilgisayarımda hassasım. Açık kaynak veya saın alma yoluna gidiyorum. Elimden geldiğince oynayabileceğim hoşuma giden oyunları indirime girince veya girmeden satın alıyorum.

    08 Ekim 2014 - 15:46 Beğen 1
  • Sadık Emekdar @semekdar

    arkadaşlar hesap kartlarında genelde sorun çıkabiliyor. Ben ziraat maestro ve halkbank viza hesap kartlarında steam veya herhangi bir yabancı siteden alışveriş yapamadım. İnternet bankacılığına açık olmasına rağmen böyle.

    08 Ekim 2014 - 15:43 Beğen
  • Sadık Emekdar @semekdar

    Yerel hatları almalısınız diyor başka bir videoda izledim

    20 Eylül 2014 - 10:35 Beğen
  • Sadık Emekdar @semekdar

    #yurddışıkonuşma Yakın bir arkadaşım Azerbaycan'a gidecek Azerbaycan'dan Türkiyeyi araması gerekecek buradan götüreceği hat vodafone, vodafonu aradığımda azerbaycan ile anlaşmalı değillermiş Avrupa ülkelerinde kendi dakikalarımı filan kullanabiliyorum fakat Azerbaycan'da kullanmıyorum. Ne yapmalıyım?

    20 Eylül 2014 - 10:19 Beğen
  • Sadık Emekdar @semekdar

    Telefona değinilmemiş Yurtdışında karşılaşabileceğimiz sorunlar videosunda

    20 Eylül 2014 - 10:14 Beğen
  • Sadık Emekdar @semekdar

    içini açıp temizlemek en iyisi, bende de öyle ısınıyordu işlemci fanın önünde tozdan set oluşmuş açtım temizledim.

    19 Haziran 2014 - 11:01 Beğen
  • Durum (5)
  • Yorum (13)
  • Takipçi (16)
  • Takip edilen (9)
  • Favori (4)

Teknoseyir gündemi

#WhatsApp#ttmobil#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVites

Öne çıkan videolar

Xiaomi 17T: Xiaomi'nin En Yenisi!

22

TCL 75C8L - 2026 Model SQD-MiniLED TV!

10

RC modellerde uzaktan kumanda çeşitleri ve özellikleri

134

Xiaomi Mi Smart Standing Fan 2 - Akıllı Vantilatör!

26

Opel Corsa 1.4 Otomatik incelemesi

49
Tümünü gör

Öne çıkan bloglar

Türk Telekom Sil Süpür Çıkmıyor Çözümü

29

Türk Telekom E-Sim Macerası

25

iPhone Pil Şarj Döngüsünü Görme Kestirmesi

9

attrib işlem komutu (USB de olup okunamayan dosyaları bulma)

21

Havit TW970 2.4Ghz Kulakiçi Kulaklık Öninceleme

Tümünü gör

Öne çıkan incelemeler

T.C. Yeni Kimlik Kartı İncelemesi

116

Samsung SM-B310E

14

Millenicom Hız Testi - (Aklınızda Soru Kalmasın!!)

15

QMPlay2 masaüstü için açık kaynak IPTV player.

14

Need for Speed Most Wanted 2012

4
Tümünü gör

Son bir saat içinde 154 ziyaretçi, 20 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.

  • © 2026 TeknoSeyir
  • Hakkımızda
  • İletişim
  • Kullanım Koşulları
  • Gizlilik Politikası
  • Sosyal Ağ Kuralları
    RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
    Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından sağlanmaktadır.
Secured By miniOrange

Giriş yap

Aşağıdaki servisleri kullanarak hızlı giriş yapabilirsin
Şifremi unuttum