Arkadaşlar benim 2 yıllık notebook sıcaklıktan ikide bir kendini kapatmaya başladı da içini açmadan nasıl temizleyebilirim fanı
Son bir saat içinde 135 ziyaretçi, 19 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
servise verin macun değişimi ve bakım yapılsın birde soğutucu kullanmakta fayda var
garantisi doldu şimdi bir ton para isterler onun için de
fazla bir tutar tutmaz macun değişimi şimdi önemsemediğn bir durum ilerde laptopun mefta olmasıyla sonuçlanabilir o zaman iki ton para isteyecekler 🙂
kullanıyorum da pek bir işe yaramıyor artık.Fanlar baya toz tuttu anlaşılan
içini açıp temizlemek en iyisi, bende de öyle ısınıyordu işlemci fanın önünde tozdan set oluşmuş açtım temizledim.
hocam hava spreyini bilmiyorum o ne ki
yok abi şaka yaptınız demedim ki 🙂
en fazla 30 50 tl arası para isticekler kendin açıp bozmayı göze alıyosan yap. Garanti dolduğuna göre 2 yıldan fazla zaman geçmiş macun rahmetlik olmuş. git güvendiğin bir yere macununu yenilet soğutucu bi işe yaramıyo.
işte bu konuda buralarda güvenebildiğim bir yer yok ondan kendi başıma halletsem iyi olur
güveniyosan içini açmaya yap. gümüş macun kullan kaliteli. orda paraya kıy 😀
ben fanı temizler bırakırım fazlası beni aşar 😀
alttan açılıyorsa ve biraz yap-boz tecrüben varsa youtube'da sökme videoları var.
bi macun, bir tornavida al sök.
yoksa benin ki gibi üstten açılıyorsa, servisin yolunu tut veya kopresör...