Prki ben tüketiciye gidip iptalmi ettireyim şikayeti yoksa birsey olmazmı
Prki ben tüketiciye gidip iptalmi ettireyim şikayeti yoksa birsey olmazmı
Merhabalar
Bende servis telefona bakmadıgı için tüketiciye başvurdum ücret iadesi için cihaz bende ve sinirlendim cihazı kırdım şimdi sorum şu ücret iade edilince benden cihazı isterlermi veya istemezlermi
Son bir saat içinde 179 ziyaretçi, 107 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Ayrıca ilgi ve bilginizden dolayı çok tsk ederim size