@ad33p Görev yöneticisinı açtığımda Windows Explorer seçeneği yok maalesef
@tekir Sistemim teorik olarak korsan değil. Malum windows 10 geçişten sonra korsan olarak görünmüyor. O söylediğiniz menüyü bulamadım. @fatihozmen55 tarayıcı chrome. Şimdi edge ile denetim onda tam ekran oluyor Opera da chrome gibi yapıyor.
@hkellecioglu sanırım bu haliyle ticaretini düşünmeyecektir. Tek olması açısından.
Son bir saat içinde 130 ziyaretçi, 58 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Teşekkürler hocam. Sorun çözüldü .