Macos kullanıyorsan pulltube ve 4kvideodownloader var.
Allah sabır versin yorumlar fena 🙂
Türkiye'de bir ürünü bedava versen hor görürler, para istesen vermezler üstüne saçma sapan yorum yaparlar.
Özellikle şu yoruma çok rastlıyorum 🙂
"G*tleri kalkmasın diye 1 yıldız verdim"
@hayto Muhtemelen vultr daha performanslı olacak saat başı ücretlendirme olduğu için rahatça deneyebilirsin 🙂
@hayto Ben bile daha önce ovh ile çalışmama rağmen sorunsuz aldım.
Amazon daha çok büyük firmalar için avantajlı hatta bulut sunucuların hepsi load balancer için avantajlı.
Yani digitalocean,vultr, aws kullanan firmalar 3-4 sunucu alıp yük dengeleme ile gerekmediği zamanlarda (gece) sunucuların 1-2 adedini kapatır tasarruf eder yine aynı şekilde gerektiğinde otomatik sunucular açılır.
Ama küçük çapta projeler için vps-vds çok daha uygun ve performanslıdır.
Bu arada vultr kullanıyorum digitalocean'dan çok daha performanslı hem disk hızı (io) hem network bağlantısı (1gb/s) ve son olarak digitalocean ip genelde blacklist oluyor.
Yazalı bayağı olmuş ama sorunu nasıl çözdünüz ?
Muhtemelen onay istediler hangi evrakları istediler öğrenebilirmiyim?
Bende severim ve hiçbir zaman neden hakettiği değeri görmüyor diye düşünmedim.
Ki hayko Türkiye gibi bir yerde potansiyel dinleyici kitlesini zaten toplayabilen bir müzisyen.
Yani diyorum ki benim için ne kadar dinlendiği vs önemli değil zevkler ve renklerin farklı olabileceğine inanırım.
@make-america-greatag Kapalı değil ama yakında bununda fişini çekerler niye ucuza satış yapıyorsunuz diye 🙂
Btk sorgulamalarının pek anlamı yok, zaten artık mahkeme kararı olmadan site kapatılabiliyor.
Ayrıca aynı sayfada gearbest.com sorgularsanız ondada bir karar gözükmez ama erişemiyoruz.
Bazı engellemeler karar filan olmadan isp bazında yapılıyor.
@make-america-greatag Tamam işte bunlarda deli 🙂
Ekşide çıkan dedikodu sonrasında başladılar kapandı demeye, bazıları giremiyordu sabah aliexpress tarafında bir sorun vardı ama düzeldi.
Sürekleyerek kopyalarken hangi tuşa basıyorsun ?
Ben hala cmd+c -> cmd+v takılıyorum 🙂
Ben ikea tercih ederdim sebebi görüntü olarak daha güzel gelmesi ayrıca kullanmadan yapacağımız tek yorum görüntüsü üzerine olur 🙂
İkea'dan çok alışveriş yaptım bana göre gerçekten kaliteli ürünler satıyor.
3 senedir iphone yani ios kullanıyorum inanırmısın 1 kez bile uygulama çökmedi.
Ha kötü uygulama varmıdır tabi ki vardır ama androidde daha fazla olduğu kesin.
Neyi kıyasladığımız önemli konu telefonsa ayrı işletim sistemi ise ayrı.
İşletim sistemi konusunda bana göre ios açık ara önde sebebi basit tek cihaz için donanım üretiyor veya topluyorlar.
Bunun dışında benimkisi seninkini döverci tayfaya aldırış etmeyin malum bizim insanımız beynini bir yere kiraya vermeyi zorunluluk hissediyor.
Bende merak ediyorum telefonum i6plus gözle görülür bir sorun oluşturuyormu ?
Ben çok memnunum bulunduğum bölgede işini en iyi yapan kargo firması hatta yabancı firmalar bile onlar kadar hızlı olamıyor.
Aynı internet servis sağlayıcıları gibi altyapın iyiyse çoğunda memnun olursun, yani bölgeye/şubeye göre değişiyor.
Hepsiburada ve yurtiçi kargo ile hiçbir sorun yaşamadım aksine en memnun olduğum firmalar ama mng ve aras ile çok sorun yaşadım.
Son bir saat içinde 218 ziyaretçi, 67 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Ban açılmaz ama yeni hesap açabilirsin.
Yeni açacağın hesaba banlanmış hesaptaki kart veya isim soyisim bilgisi girmezsen sıkıntı çıkmaz.
Mesela ailenden birinin adına açabilirsin.