• Keşfet
  • Videolar
  • Bloglar
  • İncelemeler

ŞaşkınKedi
  • Kullanıcıyı engelle
  • Kullanıcıyı bildir

Kayıt tarihi: 03.03.2017
  • ŞaşkınKedi @saskinkedi

    @alpolic_fr Cihangir bebekken gördüğü kambur tedavisi esnasında canı çok yandığı için bağırarak ağlıyor, Süleyman da öyle ağlamasına dayanamıyor. https://www.youtube.com/watch?v=-18foMZ0UhM

    02 Kasım 2020 - 21:32 Beğen
  • ŞaşkınKedi @saskinkedi

    Öncelikle kimse kusura bakmasın ama RockStar ve TakeTwo net haklı yamayı kaldırmakta. Milyar dolarlık markayı böyle riske atamazlar atmamalılar. Diğer bir yandan umarım arkadaşlarla iletişime geçerek, tüm kontrolleri yapıldıktan sonra yamayı resmi olarak yayınlarlar. Örnekleri var mesela bildiğim kadarıyla Portal 2'nin çevirisi bu şekilde yayınlandı. Bende oyunu satın almak için yamayı bekliyordum fakat şimdilik askıya alıyorum, bakalım ne olacak.

    19 Temmuz 2020 - 19:47 Beğen 2
  • ŞaşkınKedi @saskinkedi

    Arkadaş bu neyin fanatikliği? Ben muhasebe okudum lisede ve 10 parmak F klavye öğretildi, Şu an mecburen Q kullanıyorum, aradaki fark ciddi, F klavye bariz daha iyi 10 parmakta.

    20 Haziran 2019 - 22:07 Beğen
  • ŞaşkınKedi @saskinkedi

    Ayrıca belli ki söylemeden edemeyeceğim. Kale duvarı önünde savaşmakta birşey yok yanlış bir strateji değil. 8000-10000 kişiyi ufak bir kalenin içine sıkış tıkış yerleştirmek daha iyi bir strateji gibi mi görünüyor? Fakat baştaki dotraki hücumu konusunda bence de haklısın Ancak atlı birlikler de başka ne işe yarar bilemedim.

    30 Nisan 2019 - 21:20 Beğen
  • ŞaşkınKedi @saskinkedi

    Bu bir dizi film, biraz fazla şey beklemiyor musunuz? Ne yani hayatın sırrını falan mı verecekti. Gayet akıcı
    ve sürükleyici bir bölümdü. Ayrıca Arya'nın o bıçağı sallaması için zorluklarla dolu 8 yıla ihtiyacı vardı. Yani o bıçağı sallamak için kız 8 yıldır koşturup duruyor, meyve bıçağı deyip geçmek resim yapan bir ressamın fırçasına bakıp o ne öyle küçücük fırçayla mı resim yapıyorsun demekten farkı yok. Son olarak savaşı asıl kazandıranların Melisandre ve Bran olduğunu da gözden kaçırmışsınız sanırım.

    30 Nisan 2019 - 20:49 Beğen 2
  • ŞaşkınKedi @saskinkedi

    Vaaay çok iyi be

    28 Ocak 2019 - 22:08 Beğen
  • ŞaşkınKedi @saskinkedi

    😀

    19 Ocak 2019 - 01:26 Beğen
  • ŞaşkınKedi @saskinkedi

    Tebrikler her geçen program üzerine koyuyorsunuz, her geçen program güzelleşiyor.

    10 Ocak 2019 - 22:32 Beğen
  • ŞaşkınKedi @saskinkedi

    @ozmo Levent Abinin yaka mikrofonu her an korkup kaçacakmış gibi duruyor.

    18 Kasım 2018 - 16:03 Beğen 1
  • ŞaşkınKedi @saskinkedi

    Levent Abi kirpi mi besliyor?

    18 Kasım 2018 - 13:22 Beğen
  • ŞaşkınKedi @saskinkedi

    Bu düzey kartları eskiden en azından hayal edebiliyoduk.

    26 Eylül 2018 - 10:35 Beğen
  • ŞaşkınKedi @saskinkedi

    Sorma bende iptal etmek zorunda kaldım. 2-3 ay içinde tekrar başlatabilirim umarım, bu ekibe destek olmayı bir borç biliyorum ama maalesef şartlar.

    18 Eylül 2018 - 20:52 Beğen 1
  • ŞaşkınKedi @saskinkedi

    Uğur ve Tansel bu programın içeriği oturmuş görünüyor ama daha daha düzgün bir yerde çekemez misiniz? Arka plan ışık düzeni vs. daha iyi olursa program olacak gibi.

    18 Eylül 2018 - 02:00 Beğen
  • ŞaşkınKedi @saskinkedi

    Bana göre mesele intro ile alakalı değil

    29 Ağustos 2018 - 20:01 Beğen
  • ŞaşkınKedi @saskinkedi

    Murat'ın ekrana dönüp "Bunların hepsi yaşandı" dediğinde, aniden kendime geldim. Resmen transa geçmişim izlerken.

    19 Ağustos 2018 - 09:50 Beğen
  • ŞaşkınKedi @saskinkedi

    Lütfen Teknoseyir platformunu bu şekilde kirletmeyin. Zaten size buradan ekmek çıkmaz.

    28 Haziran 2018 - 06:44 Beğen
  • ŞaşkınKedi @saskinkedi

    Steam'de %95 beğeni almış Subnautica'yı listeye almamanız olmamış. Hakkını yemişsiniz

    23 Haziran 2018 - 12:19 Beğen
  • ŞaşkınKedi @saskinkedi

    "Dalından sarkan bir şey görüyorsan meyvedir" 😀

    06 Haziran 2018 - 08:49 Beğen
  • ŞaşkınKedi @saskinkedi

    Tek kelime ile Harikasınız!

    21 Mayıs 2018 - 01:29 Beğen
  • ŞaşkınKedi @saskinkedi

    @gamsizm Çıraklık kısmına tamamen katılıyorum. Fakat biz üniversite öğrencileri ile çalışıyoruz hatta uzun vadeli stajyer arıyoruz demek başka bir şey gerçek manada destek olmak bambaşka bir şey. Ha samimiyet ile gençlerin yeteneklerini desteklemek ise amaç ona bir şey diyemem ama piyasa da eğitilmeye açık eleman kavramının ne demek olduğunu bilecek kadar tecrübemiz var.

    18 Mayıs 2018 - 17:11 Beğen 4
  • Durum (1)
  • Yorum (40)
  • Takipçi (0)
  • Takip edilen (1)

Teknoseyir gündemi

#WhatsApp#ttmobil#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVites

Öne çıkan videolar

Haftalık Gündem Değerlendirmesi #789

3

Acer Nitro V 16 AI: 180Hz Ekranda Oyun Keyfi!

Yurtdışından alışveriş yaparken gümrükte takılmamanın yolları

1.074

Unuttuğunuz Windows şifrenizi sıfırlayın

85

Haftalık Gündem Değerlendirmesi #788

4
Tümünü gör

Öne çıkan bloglar

Ödüllü Kelime Oyunu: Harf Lütfen!

2

Klavye Kısa Yolu ile Uyku Modu

3

Mobil Klima Performans Arttırma (Çift Hortum Hilesi)

11

arçelik çelik robotu yapay zekalı robota çevirmek

35

Baz İstasyonunun Yerini Bulma - Baz İstasyonu Konum Bulma

2
Tümünü gör

Öne çıkan incelemeler

Bluelight Mini USB Fan

19

Mirc Chat Sohbet

12

Skoda Octavia 1.6 TDi DSG

38

Sandisk Cruzer Fit 16GB USB 2.0 Bellek İncelemesi

3

Renault Megane III 1.5 dci - Expression (2011)

13
Tümünü gör

Son bir saat içinde 140 ziyaretçi, 22 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.

  • © 2026 TeknoSeyir
  • Hakkımızda
  • İletişim
  • Kullanım Koşulları
  • Gizlilik Politikası
  • Sosyal Ağ Kuralları
    RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
    Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından sağlanmaktadır.
Secured By miniOrange

Giriş yap

Aşağıdaki servisleri kullanarak hızlı giriş yapabilirsin
Şifremi unuttum