Anti Çeltikçiyiz. Yoksa mi8 de yazılabilir di. Oppo rx 17 neo da su damlası gibi zarif bir çeltiği ayrıca rengi eşimin hoşuna gittiği için listeye girdi ama kamerası beklentimizi karşılamadı diyebilirim. Kamera pil odaklı bir seçim yapmak istiyoruz. Kafama en çok yatan meizu 16th ama Murat Gamsız kamerası için çokta olumlu konuşmaması beni tekrar ikileme düşürüp başladığım noktaya geri döndüm :((
@akalinli dediğiniz gibiyse biraz sıkıntı olabilir. Ama geçen meizu nun formunda şöyle bir dolaştım daha yeni bir güncelleme yayınladıklarını yazıyordu orada. Sizin haber kaynağınız ne. Bildiğiniz gibi fanatik bir şekilde marka seviciliği yapan çok insan var ve asılsız bir çok haber yayıyorlar. İyi bir araştırmak gerek. Dediğinizi dikkate alıp bir araştıracağım. Bakalım bende bir sonuca ulaşabilecekmiyim. Uyarı için teşekkürler.