Arkadaşlar Acil Yardım
Xperia Sp cihazımın reset butonuna epey bi sert bastım daha sonra telefon şarj olmamaya başladı ve açılmadı.Telervise yolladım ana kartta fiziksel hasar varmış tamirat etmediler.Sizce ne yapmalıyım ?
Arkadaşlar Acil Yardım
Xperia Sp cihazımın reset butonuna epey bi sert bastım daha sonra telefon şarj olmamaya başladı ve açılmadı.Telervise yolladım ana kartta fiziksel hasar varmış tamirat etmediler.Sizce ne yapmalıyım ?
http://www.youtube.com/watch?v=CE79SD9xtRo
Sınırı Aşmışlar 😀
Son bir saat içinde 134 ziyaretçi, 9 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
http://www.youtube.com/watch?v=RxEDW1_KKkQ 3310'a ne demeli 😀
Kolanın zararları.
yani
Abi bunu burada paylaştım falanda bence çok gereksiz şeyler . Bunları bulamayan insanlar var . Bu videodaki bayan telefonu pert etmiyor ama diğer drop testlerde telefonu pert etmeden bırakmıyolar.