20 iş gününü geçen telefonum için değişim durumunu beyan ettiler, aldığım ürün siyah olmasına karşın bana beyazını yollayacaklarını söylüyorlar, beyaz isteseydim beyazını alırdım. Ayrıca beyazın fiyatı siyaha göre daha düşük. Para iadesi talep edeceğim. Yoksa direk tüketici haklarına mı başvurayım?
20 iş gününü geçen telefonum için değişim durumunu beyan ettiler, aldığım ürün siyah olmasına karşın bana beyazını yollayacaklarını söylüyorlar, beyaz isteseydim beyazını alırdım. Ayrıca beyazın fiyatı siyaha göre daha düşük. Para iadesi talep edeceğim. Yoksa direk tüketici haklarına mı başvurayım?