Merhaba bende telefonu teleservice bıraktım. Anakart değişecekmiş. Eğer 20 iş gününü geçerse para iadesi talep edicem fakat şarj aletimi kaybettim. Bunun için ne önerirsiniz? Kutuya başka sony şarj aleti koysam sıkıntı olur mu?
Son bir saat içinde 179 ziyaretçi, 107 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Merhaba bende telefonu teleservice bıraktım. Anakart değişecekmiş. Eğer 20 iş gününü geçerse para iadesi talep edicem fakat şarj aletimi kaybettim. Bunun için ne önerirsiniz? Kutuya başka sony şarj aleti koysam sıkıntı olur mu?