o kadar yazıyı kim okucak ! ab.
bu ürünün en kötü ihtimal ile ömrü 5-10 yıl arası olsa , o adamın o kadar yıl süresindeki ücreti daha fena para tutar
zaten MSI 'ın yorumunuzun ilk satırlarında anlattığınız bir modeli var , bu da başka bir model masaüstü pc yakalanmaya çalışılmış , satış politikaları teknolojiden çok ayrı bir dal arabalarında ultra pahalı olanları var onlarında alıcıları var o kesime satış düşünülerek yapılmış bir ürün . Bu ürünü alan kişilerde zaten ps4 , xbox hepsi var , Arkadaş çevrelerinde ise aynı oyunların hepsi var taşımaları gerektirmeyecek
yorumlar hep sanki para vermişlerde karşılığında hizmet alamamışlar gibi yapılıyor. Lokanta örneğini veren arkadaş lokantaya para veriyorsun karşılığında hizmet beklemek hakkın ama bu adamlar isterlerse yarından itibaren teknoseyir'i kapatıp gideler kimseye hesap vermek zorunda bile değiller bu hafta keyfim yerinde değildi çekmedim der kime ne kimseyi burda zorla tutmuyorlar beğenmiyen çıkar gider bir daha da gelmez bu kadar basit
Son bir saat içinde 134 ziyaretçi, 17 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Okumanın zararı var demedim. Sadece Bu uzunluktaki yorumların yeri günlük sıklakta yayınlanan videoların altı değil. Taze videoların altındaki yorumlar pratiklik açısından daha kısa ve akıcı olmalı. Arkadaş bu güzel fikirlerini blog ve benzeri bir mecralarda da dile getirebilir veya teknoloji editörlüğüne soyunabilir. Bu lafım bu tür günlük videoların altında maç tartışması yapanlara da gelsin