merhabalar bende servısten g4 cıhazıma degısım hakkı elde ettım bu yazınızı okuyunca bugun ıtıbarı ıle arayıp ucret ıadesı talep ettım ve ılk yıl ıcın fatura tutarından %10 ındırımlı olarak ıade edıleceyını soyledıler ve bende kabul ettım onlarda ucret ıade departmanlarına maıl attılar. bana ucret ıade onaylandıktan sonra fatura kımlık bılısı ve ıban ıstıyeceklerını ve her cuma gunu o demeyapacaklarını soyledıler. sorum su sekılde olacak sız ucret ıadenızı tel ıle gorusmeden ne kadar sonra sonuclandırarak aldınız ve tam ucret olarak mı aldınız sızede bu %10 kesıntıden bahsettıler mı.
merhabalar bende servısten g4 cıhazıma degısım hakkı elde ettım bu yazınızı okuyunca bugun ıtıbarı ıle arayıp ucret ıadesı talep ettım ve ılk yıl ıcın fatura tutarından %10 ındırımlı olarak ıade edıleceyını soyledıler ve bende kabul ettım onlarda ucret ıade departmanlarına maıl attılar. bana ucret ıade onaylandıktan sonra fatura kımlık bılısı ve ıban ıstıyeceklerını ve her cuma gunu o demeyapacaklarını soyledıler. sorum su sekılde olacak sız ucret ıadenızı tel ıle gorusmeden ne kadar sonra sonuclandırarak aldınız ve tam ucret olarak mı aldınız sızede bu %10 kesıntıden bahsettıler mı.