ağızındaki baklayı çıkardı bu işin tek çıkışı 5G bizi 5G iticekler bizi kontrol etmek için
ağızındaki baklayı çıkardı bu işin tek çıkışı 5G bizi 5G iticekler bizi kontrol etmek için
arkadaşlar sıkılmadan izleyin herkesi ilgilendiren bir konu 5g sınırın çok ötesinde etkileri
valla siz başınıza iş aştınız bu video yu yaparak 😀 şimdi bu Q LED BİDE O LED var pekiş bunların hangisi daha ileri teknoloji yarının teknolojsi led ömürleri nasıl zmaanla hangisi solmuyor gibi çok soru doğdu selamlar
nasa var dedi ama nedense ışık yansıtmıyor kırmızı bir gezegen. ama nasa demyor dünyaya doğru hızla gelyor die bunlar diyor
@ctg10 kimse almazsa fiatlar düşer ortak karar alıp protesto eden yok mustahak bize .zulume destek verenler yine biziz
arkadaşlar 3 senedir ha bu ay ha gelecek ay geliyor geçiyor görünecek söyleyip duruyorlar somut bir fikri olan varmı bilimsel olarak bu dokuzuncu gezegen ne aşamada şu an
bu mantıklı ile mantıksız arasında bir şey çünkü bir p.c. işlemcisi kolaylıkla bir cep telefonunu çalıştıryorsa demek ötekisi kusurlu
ozaman el arabasına neden 10 000 tl istiyorlar 10 000 tl ye p.c. alınır
her hangi bir araştırma yapmadım aklıma geldi havalar uçuşyor ortalıkta en güçlü işlemci bizde falan bende dedim bunu biraz daha somutlaştırlarım çekirdek sayısı fekans hızı bigi söleyip duruyorlar buyursunlar hodri meydana dedim o kadar
@kaancaliskan yanlış anladın demek istedimki intell ona göre işlemci yapsın telefonlara
o zaman braksınlar işlemci yapmasınlar işlemcilerini intell den alsınlar ne hava atıp duruyorlar
@enigmasi şüphesiz taa o zamanlarda bile fahiş fiatlarda satılyorlardı yazık milleti sömürmüşler resmen şu an gv100 10 000 dolar 60 000 tl yani evet skor tablosunda 1080 bile kepler 6000 den daha ii skoru var
lumion 8 bende kullanıyorum ama animasyonlarda sadece çünkü hala çok eksiği var sabit render sahnesinde mutlaka v-ray şart

rtxin ray traced olayını destekleyeceğini düşünmüyorum cümleni çok sevdim evet bende katılyorum çünkü hala somut bir şey yok ray trace yapıyor diyorlar bu rtx ler için e ben 18 sene önce ray traced görüntüler alıyordum kartlar desteklemeden 3ds max olayı çözüyordu
Son bir saat içinde 96 ziyaretçi, 37 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
vallahamı yuppy