It's Called The 5G BEAST SYSTEM For A Reason (2018)

MORE Videos HERE http://www.whoiskjozborne.com/ Support my work by replacing toxic products in your household with SilverBotanicals: https://silver-botanical...
BeğenFavori PaylaşYorum yap
  • ronnie1379 @ronnie1379

    arkadaşlar sıkılmadan izleyin herkesi ilgilendiren bir konu 5g sınırın çok ötesinde etkileri

  • Deniz Fidan @deniz-fidan

    4 gnin frekansı daha çok arttırılmış hali. Dolayısıyla birim zamanda aktarabildiği enerji de artıyor (tabi bir de genlikle arttırabiliyoruz sanırım ama modülasyon tipinden dolayı o hep sabit olabilir o kadar ayrıntısını bilmemekteyim).

    4 gye göre daha yüksek frekans fakat hala görünen ışığa göre daha düşük frekans. Yani diyeceğim şu ki bence abartılıyor olabilir. Sadece daha fazla baz istasyonu kurulacak (ki türkiyede zaten mesafeleri 5g için de yeterli olacaktır diye düşünüyorum) ve frekans arttırılacak. Tabiki frekansı fazla olduğu için engellerden geçmesi daha zor olacak bu sebeple baz istasyonu sayısı artmalı dedim. Yani önceden 3 bina geçebiliyorsa sinyal şimdi 2 bina geçebilecek. Fakat zaten şu anki baz istasyonları 2 binada bir var. (Değerler uydurma mantık böyledir diye düşünüyorum).

    Eğer mikrodalgadaki gibi rezonans etkisi yoksa bence abartılıyor.

  • Osman Öztürk @ptseeker

    Konuşulanların arkasında hiçbir araştırma ya da kanıt yok. Flat earth videosu izliyor gibi hissettim.