Son bir saat içinde 93 ziyaretçi, 32 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.

arkadaşlar sıkılmadan izleyin herkesi ilgilendiren bir konu 5g sınırın çok ötesinde etkileri
4 gnin frekansı daha çok arttırılmış hali. Dolayısıyla birim zamanda aktarabildiği enerji de artıyor (tabi bir de genlikle arttırabiliyoruz sanırım ama modülasyon tipinden dolayı o hep sabit olabilir o kadar ayrıntısını bilmemekteyim).
4 gye göre daha yüksek frekans fakat hala görünen ışığa göre daha düşük frekans. Yani diyeceğim şu ki bence abartılıyor olabilir. Sadece daha fazla baz istasyonu kurulacak (ki türkiyede zaten mesafeleri 5g için de yeterli olacaktır diye düşünüyorum) ve frekans arttırılacak. Tabiki frekansı fazla olduğu için engellerden geçmesi daha zor olacak bu sebeple baz istasyonu sayısı artmalı dedim. Yani önceden 3 bina geçebiliyorsa sinyal şimdi 2 bina geçebilecek. Fakat zaten şu anki baz istasyonları 2 binada bir var. (Değerler uydurma mantık böyledir diye düşünüyorum).
Eğer mikrodalgadaki gibi rezonans etkisi yoksa bence abartılıyor.
Konuşulanların arkasında hiçbir araştırma ya da kanıt yok. Flat earth videosu izliyor gibi hissettim.