evah 4 ocakta 3 aylık sürem bitiyor arkadaşlar zorunlu olarak biraz ara vereceğim durumlar pek iyi değil umarım tekrar burada bir arada oluruz o güne kadar allaha emanet olun selamlar

BeğenFavori PaylaşYorum yap