• Keşfet
  • Videolar
  • Bloglar
  • İncelemeler

Rommel
  • Kullanıcıyı engelle
  • Kullanıcıyı bildir

Kayıt tarihi: 26.05.2014
  • Rommel @rommel

    @gamsizm https://www.amazon.de/s/ref=nb_sb_ss_i_3_14/257-2665517-2111252?__mk_de_DE=%C3%85M%C3%85%C5%BD%C3%95%C3%91&url=search-alias%3Daps&field-keywords=windows+10+professional+64+bit&sprefix=windows+10+pro%2Caps%2C200&crid=35R5PVAAI6P4N sayfa bu en üsttekinimi alim pronun en iysini ve garanti olanını almak istiyorum ömür boyu kullanabilirim sanırım lisansım olcak dimi.

    27 Mayıs 2017 - 14:48 Beğen
  • Rommel @rommel

    @gamsizm Peki ordan alim o zaman murat bey pro alcam key yanlış olma durumunda amozonda sorun olmaz dimi iade gibi durumlar.

    27 Mayıs 2017 - 14:44 Beğen
  • Rommel @rommel

    @gamsizm peki hangi siteden almalıyım.

    27 Mayıs 2017 - 09:48 Beğen
  • Rommel @rommel

    @gamsizm Peki ne yapmalıyım sizce microsoft 500 tl orjinal home alim fikir verirseniz kararsız kaldım murat bey.

    27 Mayıs 2017 - 01:10 Beğen
  • Rommel @rommel

    @gamsizm Murat bey konuyla alakası yok ama bana yardımınız lazım emin olamıyorum bu windows lisansı alıcam bugün microsoft sordum windows 10 home 474 TL alabiliyorum fakat gitti gidiyor kinguin ve benzeri sitelerde 60 TL alınabiliyor fakat ben hangisini almalıyım yanlış almak istemiyorum lütfen cevaplarsanız şimdiden tşekkürler.

    27 Mayıs 2017 - 00:31 Beğen
  • Rommel @rommel

    Konu güzel fakat Nvidia geforce sürücü kullananlar için yaparsanız çok iyi olur.

    23 Mayıs 2017 - 20:08 Beğen
  • Rommel @rommel

    Gta 5 online giremiyom,oyunu playstore aldım şöle bir linke yönlendiriyor beni bilgisi olan varmı napıcaz bu linkde https://support.rockstargames.com/hc/en-us/articles/200426246?flash_digest=6f672a352b68c0b51c7582e9984f9fd53de13286

    16 Nisan 2015 - 21:27 Beğen
  • Rommel @rommel

    Murat bey konuyla ilgili değil ama size bşey sormak istiyom.hi level marka ssd aldırdım bilgisayarcıma mavi ekran hatası vermiş bu hata sata 3 denmi kaynaklı sizce;birde hi level ssd nasıl sizce?

    03 Nisan 2015 - 15:12 Beğen
  • Rommel @rommel

    Tşekkürler ilgin için garantisi var 4 ay oldu servise göndercem bir sürü iş çıktı oyunjar sistem tekrardan yükle ve yedek yeni ssd aldım.

    27 Mart 2015 - 16:12 Beğen
  • Rommel @rommel

    Murat bey size sorum olcak yardımınız lazım.Bendeki ssd sonucu bu sistemim biosa geciyor pc ilk actığımda,pc formatmı atmam gerekiyor,yada garantisi var servisemi gönderim bilgisi olan varmı.kingston hyper x 240 gb versiyon.

    27 Mart 2015 - 00:59 Beğen
  • Rommel @rommel

    Bendeki ssd sonucu bu sistemim biosa geciyor pc ilk actığımda,pc formatmı atmam gerekiyor,yada garantisi var servisemi gönderim bilgisi olan varmı.kingston hyper x 240 gb versiyon.

    27 Mart 2015 - 00:53 Beğen
  • Rommel @rommel

    Ürünü 3 ay önce aldım gayet memnunum sıkıntı yaşamadım.

    02 Şubat 2015 - 15:40 Beğen
  • Rommel @rommel

    Asus GTX760 DirectCU II O.C. 10 aylık ekran kartımı satmayı düşünüyom,sebebi yeni bir kart alcak olmam.almak isteyen olursa bana yazabilir.

    05 Aralık 2014 - 22:26 Beğen
  • Rommel @rommel

    Geciş yapıyor mühimmatlarda fakat bombayı hangi tuşla atıyor?

    30 Kasım 2014 - 04:22 Beğen
  • Rommel @rommel

    Oyun güzel gercekten yarısındayım şuanda oyunun.far cry 3 de vardı bende grafik olarak pek bir gelişim yok.yalnız bir sıkıntım var oyunu oynayanlar bana yazabilirmi el bombası et veya molotof nasıl atılıyor hangi tuş bir türlü bulamadım.

    28 Kasım 2014 - 21:27 Beğen
  • Rommel @rommel

    Video problmeleri sürekli oluyor sitenizde,şuan video acılıyor fakat takılmalar oluyor, bu sorunların giderilmesi şart.

    21 Mart 2014 - 16:18 Beğen
  • Rommel @rommel

    Video acılmıyor...

    12 Mart 2014 - 18:28 Beğen
  • Rommel @rommel

    Videolarda sorun var acılmıyor netimle ilgisi yok donanım haber akıcı bir şekilde izleyebılıyom.

    21 Şubat 2014 - 10:18 Beğen
  • Rommel @rommel

    ASUS Z87-A Intel Z87 Soket 1150 DDR3 3000MHz anakart işlemcide i5 4440 düşünüyom nasıl iyimi.

    23 Ocak 2014 - 19:48 Beğen
  • Rommel @rommel

    Merhaba işlemcim bu intel core 2 duo cpu E4500 @ 2.20 ghz.sistem türümse: 32 bit Ram:2 gb.battlefield 3 ve 4 sorun yaşıyom donma gibi gtx 760 nvidia asus almayı düşünüyom oyun sorunum çözülürmü yoksa anakartı ve işlemcimide almammı grekiyor şuan bu üçü cok pahalıya patlıyor işimi görcek olan ilk hangisidir.

    23 Ocak 2014 - 18:52 Beğen
  • Durum (0)
  • Yorum (20)
  • Takipçi (26)
  • Takip edilen (34)

Teknoseyir gündemi

#WhatsApp#ttmobil#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVites#ClairObscurExpedition33

Öne çıkan videolar

TCL 55Q7C Premium QD-MiniLED TV

13

Haftalık Gündem Değerlendirmesi #787

1

GMKtec K8 Plus Mini PC & Dark Oculink Harici Ekran Kartı Kiti

11

XPG Lancer Blade RGB DDR5 Bellek

Bir teknoloji mağazasında çalışmak

118
Tümünü gör

Öne çıkan bloglar

Türk Telekom Sil Süpür Çıkmıyor Çözümü

29

attrib işlem komutu (USB de olup okunamayan dosyaları bulma)

21

Türk Telekom E-Sim Macerası

25

iPhone Pil Şarj Döngüsünü Görme Kestirmesi

9

Ödüllü Kelime Oyunu: Harf Lütfen!

2
Tümünü gör

Öne çıkan incelemeler

T.C. Yeni Kimlik Kartı İncelemesi

116

Samsung SM-B310E

14

Millenicom Hız Testi - (Aklınızda Soru Kalmasın!!)

15

JoyToKey (Gamepad'e Klavye Tuşları Atama Programı)

10

Need for Speed Most Wanted 2012

4
Tümünü gör

Son bir saat içinde 79 ziyaretçi, 15 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.

  • © 2026 TeknoSeyir
  • Hakkımızda
  • İletişim
  • Kullanım Koşulları
  • Gizlilik Politikası
  • Sosyal Ağ Kuralları
    RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
    Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından sağlanmaktadır.
Secured By miniOrange

Giriş yap

Aşağıdaki servisleri kullanarak hızlı giriş yapabilirsin
Şifremi unuttum