Merhaba ben telefonumu tam iki ay önce bugün garantiye vermiştim, donduktan sonra kapanıp açılmama sorunundan dolayı. kutulu değişim kapsamına alındı. 1 ay sonra yanlış telefon geldi diyerek tekrar işlem kaydı açtılar. bu kez telefonun yanlış gelmesi gibi bi durum olmasın dediğim halde yine yanlış telefon geldi ve 2 gün önce yeniden işlem açıldı. ve ben artık para iadesi yaptımak istiyorum telefonumun değeri 3.000 tl lg g5. tüketici haklarına başvursam iyi bir sonuç alabilir miyim? ve ne kadar sürer bu süreç acaba? bi de faturadaki isme mi iade oluyor yoksa para iadesi isteyen kişiye mi ?
Merhaba ben telefonumu tam iki ay önce bugün garantiye vermiştim, donduktan sonra kapanıp açılmama sorunundan dolayı. kutulu değişim kapsamına alındı. 1 ay sonra yanlış telefon geldi diyerek tekrar işlem kaydı açtılar. bu kez telefonun yanlış gelmesi gibi bi durum olmasın dediğim halde yine yanlış telefon geldi ve 2 gün önce yeniden işlem açıldı. ve ben artık para iadesi yaptımak istiyorum telefonumun değeri 3.000 tl lg g5. tüketici haklarına başvursam iyi bir sonuç alabilir miyim? ve ne kadar sürer bu süreç acaba? bi de faturadaki isme mi iade oluyor yoksa para iadesi isteyen kişiye mi ?