Merhaba. Sony xperia z5 premium kullanıyorum. Telefonum 5.ayını henüz doldurmak üzere. Şarj almama gibi bir problemden ötürü Maltepe teleservice e telefonu teslim etmiştim. Başka herhangi bir sorun söz konusu değildi ta ki telefon servisten gelene kadar. 3 gün önce telefonumu teslim aldım. Daha önce karşılaşmadığım sorunları yaşamaya başladım. Telefonumun kulaklık girişinde temassızlık söz konusu. Kulaklığı bir tanıyor bir tanımıyor. Ayrıca telefon görüşmelerimde karşı taraf sesinin yankı yaptığını söylüyor. Bu sorunu da bir çok telefon görüşmemde yaşadım. Cihaz tamirde ilken anakart değişimi yapılmış. Sormak istediğim şey şu. Anakart değişimi benim onayım olmadan yapıldı. THH de bu sebeplerden ötürü para iadesi alabilir miyim. Telefonun fatura değeri 2.599 tl. Nereye başvurmam gerekiyor.LÜTFEN YARDIMCI OLUN.HAKKIMI ARAMAM LAZIM
@levent-alpsal yani bu anakart değişiminin bir zararı olmaz aksine iyi mi diyorsunuz. Aslında benim korkum anakartın değiştiği için değik. Yeni bir anakart yerine bir başkasının kullanmış olduğu bir anakart takmaları. Böyle şeyler yapılıyormudur sizce servislerde.