Arkadaslar bir restorantta yemek yemistim 3 gun once. Gece 2 gibi kartla odeme yaptim. Aradan 2.3 saat sonra sabaha karsi wirekart diye birsey benden para kesmeye calisior. İnternet ofemesine kapali oldugu icin kartim kesemedi.
Dusuncemde su. O restorant cafe bar her neyse orda kartini kullananlarin yuksek ihtimal kartini kopyaliorlar. İlerleyen gunlerde bunu baska bi kartla deniycem. Ayni sey olursa o zaman gerekeni yapacagim.
Arkadaslar bir restorantta yemek yemistim 3 gun once. Gece 2 gibi kartla odeme yaptim. Aradan 2.3 saat sonra sabaha karsi wirekart diye birsey benden para kesmeye calisior. İnternet ofemesine kapali oldugu icin kartim kesemedi.
Dusuncemde su. O restorant cafe bar her neyse orda kartini kullananlarin yuksek ihtimal kartini kopyaliorlar. İlerleyen gunlerde bunu baska bi kartla deniycem. Ayni sey olursa o zaman gerekeni yapacagim.