İlde muhtemelen valilikte veya ilçede hükümet konağında tüketici hakem heyeti var ona gideceksiniz. Onlar zaten sizi yönlendirir hazır dilekçeleri dahi var. Siz ürünü, faturasını ve servisin para istediği ve "tüketici kaynaklı" diye yazan servis formunu alın gidin. Doldurun dilekçeyi ürünü teslim alacaklar, bilirkişiye gidecek tabii telefonun yedeğini alın formatlayıp öyle verin bilirkişi dediğimiz mahalledeki telefoncu aslında." Telefonu gelin alın." diye arıyorlar sonra da 1-2 ay içinde karar eve posta ile geliyor. En azından benim yaşadığım vetire böyle.
Hayır, bozuk telefonunuzu götüreceksiniz.