• Keşfet
  • Videolar
  • Bloglar
  • İncelemeler

Evrim Emre
  • Kullanıcıyı engelle
  • Kullanıcıyı bildir

Kayıt tarihi: 01.06.2015
  • Evrim Emre @phoera

    çok büyük çeviri dosyalarında programlar bende kendinden geçerken arkadaşım çeviride ilerlemiş oluyor, onun bilgisayarında harici ekran kartı bile yok mesela. fiyatı pahalı tabii ki de i7, 8gb ram ekran kartsız gereksiz demek mantıklı değil. işlemciye yüklenen onlarca program var insanların kullandığı.

    04 Temmuz 2017 - 15:27 Beğen
  • Evrim Emre @phoera

    raspberry ayarında bir şey mi, compute stick mi derken bu da güzel bir eklenti oldu. kullanım rahatlığı açısından diğerlerinden önde gözüküyor evdekiler açısından. güncelleme olaylarında sıkıntı çıkarmayacaklarına güvensem bugün sipariş veririm.

    19 Haziran 2017 - 19:03 Beğen
  • Evrim Emre @phoera

    @a-rahman-duran coğrafi olarak avrupa kıtasıyla pek de alakası yok.

    17 Haziran 2017 - 11:11 Beğen 1
  • Evrim Emre @phoera

    rusya da topraklarının çok büyük bölümü asya'da yer almasına rağmen avrupa olarak gösteriliyor, sebebi de başkentinin avrupa kıtasında olması. özünde bizim avrupa olarak gösterilmiyor oluşumuz doğru. kıbrıs'ı avrupa'ya dahil etmek ayrıca bir saçmalık. gerçi asya avrupa ayrımı ne derece doğru o da ayrı bir konu.

    17 Haziran 2017 - 01:37 Beğen
  • Evrim Emre @phoera

    kardeşim kullanıyor v10. ilk çıktığı zamanlarda almıştık birkaç ay içinde hızlı şarj aleti bozuldu, telefonun kendisi de bir süre problem yaşadı şarj konusunda ama düzeldi kendiliğinden. g5'e göre üstün yanları boyutu, ikinci ekranı, içinden çıkan kulaklığı ve genel olarak ses konusunda daha iyi olması. yanılmıyorsam darbelere karşı da çok daha dayanıklı bir telefon. ben kendim beğeniyorum; büyük bir sorunla karşılaşırsak da değişim, para iadesi gibi olaylarla uğraşmaktan çekinmeyeceğimden almakta bir sıkıntı da görmedim.

    ben 3. kattan yere düştüğü halde hala çalışan g2 kullanıyorum o ayrı.

    20 Ekim 2016 - 19:43 Beğen
  • Evrim Emre @phoera

    bence gayet iyi.
    69 liraya 75gb kotalı 24mbit olanını kullanıyorum. vdsl olduğundan tv de yok üstelik. tek iyi yanı 300gb civarını geçmedikçe hızımı düşürmüyorlar.

    20 Ekim 2016 - 19:29 Beğen
  • Durum (0)
  • Yorum (6)
  • Takipçi (0)
  • Takip edilen (2)

Teknoseyir gündemi

#WhatsApp#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVites#ttmobil

Öne çıkan videolar

Haftalık Gündem Değerlendirmesi #789

3

Yurtdışından alışveriş yaparken gümrükte takılmamanın yolları

1.074

Xiaomi 17T: Xiaomi'nin En Yenisi!

22

Unuttuğunuz Windows şifrenizi sıfırlayın

85

Xiaomi Mi Smart Standing Fan 2 - Akıllı Vantilatör!

26
Tümünü gör

Öne çıkan bloglar

Vivo X200 FE Kullanıcı Değerlendirmesi

11

Türk Telekom E-Sim Macerası

25

iPhone Pil Şarj Döngüsünü Görme Kestirmesi

9

attrib işlem komutu (USB de olup okunamayan dosyaları bulma)

21

Havit TW970 2.4Ghz Kulakiçi Kulaklık Öninceleme

Tümünü gör

Öne çıkan incelemeler

T.C. Yeni Kimlik Kartı İncelemesi

116

Samsung SM-B310E

14

Millenicom Hız Testi - (Aklınızda Soru Kalmasın!!)

15

Need for Speed Most Wanted 2012

4

JoyToKey (Gamepad'e Klavye Tuşları Atama Programı)

10
Tümünü gör

Son bir saat içinde 89 ziyaretçi, 52 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.

  • © 2026 TeknoSeyir
  • Hakkımızda
  • İletişim
  • Kullanım Koşulları
  • Gizlilik Politikası
  • Sosyal Ağ Kuralları
    RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
    Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından sağlanmaktadır.
Secured By miniOrange

Giriş yap

Aşağıdaki servisleri kullanarak hızlı giriş yapabilirsin
Şifremi unuttum