• Keşfet
  • Videolar
  • Bloglar
  • İncelemeler

ozantabas
  • Kullanıcıyı engelle
  • Kullanıcıyı bildir

Kayıt tarihi: 18.06.2014
  • ozantabas @ozantabas

    Not: nx300'lerde çift bantlı 5ghz wifi var. 10 tane resmi 1 dakikadan az sürede atıyor.

    27 Haziran 2014 - 21:41 Beğen
  • ozantabas @ozantabas

    Bu arada videoyu bascek.com'da bulamadım. :/

    27 Haziran 2014 - 21:23 Beğen
  • ozantabas @ozantabas

    NFC'li fotoğraf makinasını tercih ederim. Bas çek telefona at paylaş.

    27 Haziran 2014 - 21:19 Beğen
  • ozantabas @ozantabas

    Elbette yazar. Motorlu taşıt o da. Benzinli dizel nasıl aynıysa o da aynı.

    25 Haziran 2014 - 00:09 Beğen
  • ozantabas @ozantabas

    Elektrikli araba demişken bir sonraki inceleme videonuzda Honda CR-Z 1.5 hybrid inceler misiniz?

    25 Haziran 2014 - 00:09 Beğen
  • ozantabas @ozantabas

    Öncelikle elinize sağlık yine teknoseyire yakışır mis gibi bir program olmuş. Soruma gelince tripod taşımak sorun değil de günlük aşkam kullanımları için yaklaşık 20 cm uzunluğunda hama marka mini tripod kullansam nasıl olur? Mini tripodlar hakkında bilgi verir misiniz? Şimdiden teşekkürler. 🙂 http://www.amazon.co.uk/Mini-Tripod-Ball-Tilt-silver/dp/B0002W6E3S

    21 Haziran 2014 - 03:20 Beğen
  • ozantabas @ozantabas

    Abi siz cansınız can! Ben 14 yaşındayım arabalara karşı küçüklüğümden beri ilgim var. Teknik bili ve detaylar videolarınızda hep yakalıyorum. Kendimi bu konuda ilerletmem için bana çok yardımcı oluyorsunuz. Lütfen 3 5 akıllı o detayları falan önemsemiyor diye videolarını diğer soğuk tavırlı incelemeciler gibi yapmayın. Kahve ağzı konuşması diyorlar ama böyle sohbetler çok daha yararlı bence. Sizi seviyoruz saygılar. :))

    18 Haziran 2014 - 23:46 Beğen
  • ozantabas @ozantabas

    Bak bak bak bak bak. 😀 Yorumun %95'i ön yargı %5'i asparagaz.

    24 Nisan 2014 - 21:38 Beğen Sil
  • ozantabas @ozantabas

    Allah aşkına arkadaşlar samsung bu sefer harbiden yapmış. Bugün teknosaya 5100d ve 7100d bakmak için gidiyordum hatta yolda kardeşim telefon ve tabletim de samsung olunca kameranı da samsung al dedi hatta ona aynen herkesin dediği gibi nikonun artık bu alanda ün saldığını gösterdi. Daha snra teknosadaki tüm fotoğraf makinalarından sorımlu bir personelin de yardımıyla makinayı elime aldım inceledim hatta mağaza dışında alışveriş merkezini (koridorları) bile çekebildim. Üstelik 2 lens (biri standart diğeri zoomlens) 2150TL. Artık DSLR'ların bile modası geçiyor. Ha amolede gelecek olursak haklısın ben bunu en çok S4'te yaşadım ancak cidden bu makinadan kuzenim aldı ve baskılar da müthiş. Öyle bir takıntın olmasın.

    24 Nisan 2014 - 21:36 Beğen Sil
  • Durum (0)
  • Yorum (9)
  • Takipçi (0)
  • Takip edilen (0)

Teknoseyir gündemi

#WhatsApp#ttmobil#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVites

Öne çıkan videolar

Haftalık Gündem Değerlendirmesi #789

3

Acer Nitro V 16 AI: 180Hz Ekranda Oyun Keyfi!

Yurtdışından alışveriş yaparken gümrükte takılmamanın yolları

1.074

Unuttuğunuz Windows şifrenizi sıfırlayın

85

Haftalık Gündem Değerlendirmesi #788

4
Tümünü gör

Öne çıkan bloglar

Mini İnceleme: Kiwi Buz Makinesi (Kim-4792)

17

Şekilli MSN Nickleri

18

Baştan Sona Tüm Marvel Filmleri

1

Sokaktan Sahiplenebileceğiniz Kedi Cinsleri ve Karakterleri

17

Vivo X200 FE Kullanıcı Değerlendirmesi

11
Tümünü gör

Öne çıkan incelemeler

Need for Speed Most Wanted 2012

4

Mirc Chat Sohbet

12

Thinkpad T460s

23

Asus Pen

25

Bimcell Nedir ? Başvuru Nasıl Yapılır? Çekiyormu?

2
Tümünü gör

Son bir saat içinde 134 ziyaretçi, 17 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.

  • © 2026 TeknoSeyir
  • Hakkımızda
  • İletişim
  • Kullanım Koşulları
  • Gizlilik Politikası
  • Sosyal Ağ Kuralları
    RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
    Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından sağlanmaktadır.
Secured By miniOrange

Giriş yap

Aşağıdaki servisleri kullanarak hızlı giriş yapabilirsin
Şifremi unuttum