• Keşfet
  • Videolar
  • Bloglar
  • İncelemeler

Osk Oski
  • Kullanıcıyı engelle
  • Kullanıcıyı bildir

Kayıt tarihi: 19.06.2014
  • Osk Oski @oskipoyraz53

    @gamsizm Çok teşekkürler efendim peki 2.ci disk olarak onu kullanabiliriyim
    birde tam performans alabiliriyim ?

    29 Mart 2019 - 15:43 Beğen
  • Osk Oski @oskipoyraz53

    Öncelikle değerli yorumlariniz için teşekkürler
    Benim anakartim ASUS H55 M-LX olan modelidir
    Bu anakartima ssd dönüştürücü ve bir m2 ssd alip hizlandirmak istiyorum
    Bu şekilde bir kombinasyonda windows 10 ssd kurup çaliştirabilirmiyim ön yüklemeyi satadan değil direk ssd den görebilirmi kisacasi
    Pc açilir iken f8 yapip boot ekraninda ssd seçilebilirmiyim ve
    bu ssd nin performansi ne olur teşekkürler iyi günler hayirli cumalar

    29 Mart 2019 - 11:00 Beğen
  • Osk Oski @oskipoyraz53

    Bir sorum olucakti yardimci olursnaiz çok makbule geçer bu ürünü satin almak istiyorum ve bu ürüne windows 8.1 veya windows 10 kurup bu ürün üzerinden format atmak istiyorum bu mümkünmüdür acaba? nasil boot edilebilir bir usb oluşturup pc ye format atiyor isek bunada ayni şekilde yapma şansimiz varmidir yardimlarinizi bekliyorum teşekkürler

    29 Temmuz 2015 - 11:37 Beğen
  • Osk Oski @oskipoyraz53

    Bu cihazlar çiktigindan beri artik ben telefona internet almiyorum...ama bu cihazin tek sikintisi 21mbps olmasii..günümüz şartlarinda idare eder gibi duruyor ama pek zannetmiyorum artik heryerde 20den aşa girmiyorum vodafone ile...ki bende turkcellin zamaninda sattigi şimdi piyasada olmayan winn wifi 43.2mbps olani var..bu yaninda yawaş kaliyor malesef...Kesinlikle oneriyorum 21 degilde 43.2 olani cikarsa durmadan alin...artik bence telefondan internete girme devri bitiyor...çünkü şarj 3g veya 4g açtigin an bitiyor...

    30 Haziran 2014 - 09:40 Beğen
  • Osk Oski @oskipoyraz53

    Öncelike yardimlariniz için tşkler...1 hafta once nikon d7100 aldim cok memnunum cihazdan 2 şey sorucaktim size
    1)Fotorafçilikla ciddi ilgilenmek istiyorum İstanbul avrupa yakasinda bir kurs vs açmayi düşünüyorumusunz yada varmi açik bir kursunuz?
    2)Sırf bu gprs ve wifi için bu cihaz biraz canimi sikmiyor degil...gidip bir tane
    Nikon WU-1a Wireless Mobile Adapter alsam aktarimi nasil olur yardimlarnizi bekliyorum..

    27 Haziran 2014 - 12:15 Beğen
  • Durum (0)
  • Yorum (5)
  • Takipçi (6)
  • Takip edilen (0)

Teknoseyir gündemi

#WhatsApp#ttmobil#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVites

Öne çıkan videolar

Haftalık Gündem Değerlendirmesi #789

3

Acer Nitro V 16 AI: 180Hz Ekranda Oyun Keyfi!

Yurtdışından alışveriş yaparken gümrükte takılmamanın yolları

1.074

Unuttuğunuz Windows şifrenizi sıfırlayın

85

Haftalık Gündem Değerlendirmesi #788

4
Tümünü gör

Öne çıkan bloglar

Mini İnceleme: Kiwi Buz Makinesi (Kim-4792)

17

Şekilli MSN Nickleri

18

Baştan Sona Tüm Marvel Filmleri

1

Sokaktan Sahiplenebileceğiniz Kedi Cinsleri ve Karakterleri

17

Vivo X200 FE Kullanıcı Değerlendirmesi

11
Tümünü gör

Öne çıkan incelemeler

Skoda Octavia 1.6 TDi DSG

38

Mirc Chat Sohbet

12

Thinkpad T460s

23

Oral-B Professional Care 3000 Diş Fırçası ve Oxyjet Ağız Duşu

26

Sandisk Cruzer Fit 16GB USB 2.0 Bellek İncelemesi

3
Tümünü gör

Son bir saat içinde 110 ziyaretçi, 15 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.

  • © 2026 TeknoSeyir
  • Hakkımızda
  • İletişim
  • Kullanım Koşulları
  • Gizlilik Politikası
  • Sosyal Ağ Kuralları
    RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
    Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından sağlanmaktadır.
Secured By miniOrange

Giriş yap

Aşağıdaki servisleri kullanarak hızlı giriş yapabilirsin
Şifremi unuttum