#akış #çekiliş Çekilişe katılan ve "watchdog" tabir edilen kullanıcı olmayanlardan özür dilerim. Çekilişlere burada son veriyorum. Zira site yönetimi bu işten para kazandığımı zannettiler , sanıyorum. Gizliden bir iş yaptığımı sanmıyorum. Eğer hoşlarına gitmeyen bir durum olduysa bunu yazarak belirtebilirlerdi. Bu tavır hepsini gözümden düşürdü. Diğer paylaşımlarıma da son veriyorum. Saygının olmadığı yerde ben yokum. Hoşçakalın.
@bjelica Sözü fazla uzatmaya gerek yok. Çekilişe katılanların çoğunluğu site yönetiminin adamları ve hepsi hediyeyi almak istiyor ancak almıyorlar. Yani anlayacağın kendilerince birşeyler yapıyorlar. Bu insanlarla uğraşmaya değmez. Şunu anladım ki site ve ekip göründüğü gibi değil.