6 ay önce başvurdum baktığımda savunma istendi yazıyor ama herhangi bir şekilde arama almadım tüketici haklarından sonra tekrar baktığımda sonuçlandırılmadı yazıyor ne yapmam gerekiyor?
6 ay önce başvurdum baktığımda savunma istendi yazıyor ama herhangi bir şekilde arama almadım tüketici haklarından sonra tekrar baktığımda sonuçlandırılmadı yazıyor ne yapmam gerekiyor?
Merhabalar tüketici haklarına başvurali 6 ay oldu. İnternetten baktığımda savunma istendi yazıyor ancak bugün baktığımda sonuçlandırılmadi yazıyor. Bu konu hakkında ne yapabilirim bana hiçbir şekilde dönüş yapılmadı ve başvurum sonuçsuz kaldı
Merhabalar Samsung Galaxy A8 marka bir telefonum var. Garantiye yolladım bana sıvı temasından kaynaklı kullanıcı hatası dediler ancak benim telefonuma su bile değmedi. 1480 TL tamir bedeli istediler. Telefonumu geri istediğimi söyledim ancak telefonum geldiğinde açılmadı. Tüketici haklarına şikayet etsem ne olur?
Son bir saat içinde 126 ziyaretçi, 93 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Merhabalar benim telefonumda anakart oksitlenmesi var ben bu konuda nasıl bir yöntem izleyebilirim