AoE Castle Siege bu oyundan daha iyi olmuş bence, hem oyun içi satın alma olayı çok da hayati değil, hem de oynanış olarak daha farklı bir tecrübe sunuyor, kuşatmaya sürdüğünüz birlikleri kendiniz hareket ettirebiliyorsunuz mesela.
AoE Castle Siege bu oyundan daha iyi olmuş bence, hem oyun içi satın alma olayı çok da hayati değil, hem de oynanış olarak daha farklı bir tecrübe sunuyor, kuşatmaya sürdüğünüz birlikleri kendiniz hareket ettirebiliyorsunuz mesela.
Son bir saat içinde 103 ziyaretçi, 46 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
yaralanmak bu işin fıtratında var shumi reyiz