Eliniz biraz alet edevat tutuyorsa 5 dk içinde çözebiliyorsunuz ama çözüm bu değil tabiki. Yıllardır süregelen bu hatayı halen gözardı etmeleri.
https://www.youtube.com/watch?v=V66Cd2Y4IPs
Eliniz biraz alet edevat tutuyorsa 5 dk içinde çözebiliyorsunuz ama çözüm bu değil tabiki. Yıllardır süregelen bu hatayı halen gözardı etmeleri.
https://www.youtube.com/watch?v=V66Cd2Y4IPs
Whatsapp uygulaması olmayan telefonların çokta bir şansı olduğunu düşünmüyorum.
Son bir saat içinde 123 ziyaretçi, 39 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
40mp çekse allah aşkına kim bina giydiriyor bu fotoğraflarla ya da kim katalog baskı yaptırıyor? Gereksiz bu üst çözünürlükler, tamamen pazarlama taktiği