• Keşfet
  • Videolar
  • Bloglar
  • İncelemeler

omerakyuz
  • Kullanıcıyı engelle
  • Kullanıcıyı bildir

Kayıt tarihi: 08.09.2014
  • omerakyuz @omerakyuz

    bende 6 yıldır kullandığım var ve kenarlarını zımparalayınca birşey olmuyor. Sivrilikleri budadım 🙂

    16 Kasım 2019 - 19:25 Beğen
  • omerakyuz @omerakyuz

    Temiz ürün için güzel fiyat aralığı. Lakin benim için fazla, bit pazarı bütçesi ile bakıyorum(20-30 lira) 🙂

    10 Mayıs 2019 - 02:21 Beğen
  • omerakyuz @omerakyuz

    Bit pazarına ayırdığım bütçe ile mutlu olamazsınız diye düşünüyorum

    10 Mayıs 2019 - 02:05 Beğen
  • omerakyuz @omerakyuz

    Modeli, cihazın durumu ve kaç para istiyorsanız anlaşabiliriz, lakin elden almayı tercih ederim ve Konya'dayım.

    10 Mayıs 2019 - 02:00 Beğen
  • omerakyuz @omerakyuz

    @kahve Durumlar bizim burda öyle değil.. Ya çalışanlar salladı, yada adam çok eski aboneydi modem kiralama kapsamı dışında. Verdikleri modemde 550-650 TL. Belki modemi çok eskiydi 🙂

    24 Ocak 2019 - 22:23 Beğen 1
  • omerakyuz @omerakyuz

    @ciplakvatandas Benimkisi ise düşük devirli güç kaynağı fanı 🙂

    24 Ocak 2019 - 20:55 Beğen 1
  • omerakyuz @omerakyuz

    @teknostil Şuan 250 lira civarında o modem. Belki sözleşme ile ucuza almış olabilirisiniz. Kablonet'i arayıp sormak lazım. Büyük ihtimalle son 2-3 yıl içinde geçtikleri modem kiralama sistemi dışında kalmışınızdır.

    24 Ocak 2019 - 20:31 Beğen
  • omerakyuz @omerakyuz

    Ben 8 yıldır kullanıyorum bunun 6 yılı sözleşmesiz. Kablonet kapattırmadım hiç ama tanıdıklarım şu sorunla karşılaşıyor. Modemi ve kabloda ki bir aparatı şubeye götüreceksiniz. Gelelim modem kiralama meselesine. Çoğunluk kablonetten modem kiralıyor, sözleşme olsun olmasın o modem sizin değil. 2 yıl yada belli bir yılın sonundada sizin olmayacak. Ben modemlerimi hep kendim satın aldım. Bu yüzden üzerinde oynama yapabiliyorum. Siz yaparsanız sizden parasını alırlar.

    24 Ocak 2019 - 20:14 Beğen
  • omerakyuz @omerakyuz

    Aslında alet olsa 1 dakika bile sürmeyecek, üzerinede toz filtresi tamam. Bu plastikleri çok kalın ve sağlam yapıyorlarmış. 🙂

    24 Ocak 2019 - 20:06 Beğen
  • omerakyuz @omerakyuz

    Buda bir yöntem 🙂

    24 Ocak 2019 - 20:03 Beğen 1
  • omerakyuz @omerakyuz

    iyi denk gelmiş. işinize yararsa bir bakın. Belki fikir veririm de daha iyisini yapan çıkar.

    24 Ocak 2019 - 19:46 Beğen 1
  • omerakyuz @omerakyuz

    "Sonuç" Link var. arkadan gelenbler için karşısınada koyuyorum 🙂

    24 Ocak 2019 - 19:44 Beğen 1
  • omerakyuz @omerakyuz

    @frt Ben bekleyeceğim. Sözleşme yapacaksamda diğer ISP'lerede bakıp seçeceğim.
    AKN kalkacak diye sözleşme yapmamıştım. Bile bilede fazla ödüyordum. 2 ay sonra durumum netleşir.

    30 Aralık 2018 - 15:10 Beğen
  • omerakyuz @omerakyuz

    Kablo tv 15,25 imiş bende. Yani yılbaşından sonra 15 lira zam. 66 liraya işte 10 megabit kullanacağım. Başka zam gelmez ise tabi.

    30 Aralık 2018 - 15:03 Beğen
  • omerakyuz @omerakyuz

    @frt Bunuda kullanmadığımız 3-5 uyduruk yayınınolduğu tv yayınlarına zam yapmakla oluyor.

    30 Aralık 2018 - 15:00 Beğen
  • omerakyuz @omerakyuz

    Sözleşmesi olanlar için belki öyledir. benim sözleşmem yok. Bu işte Çinliler gibi ürün 100 lira altta küçük harflerle yazan kargo 300 lira'ya döndü.

    30 Aralık 2018 - 14:56 Beğen
  • omerakyuz @omerakyuz

    Kişisel olarak temin edilip taşınabilir.
    Mekanda masanın üstüne bunu koyup üçlü uzattığını düşün sana :).

    30 Aralık 2018 - 14:35 Beğen
  • omerakyuz @omerakyuz

    @ahmetfrkozdemir Bendeki King Marka vantilatör. Bunu tam bilmiyorum ama vantilatörler soğuk hava üflemez. Üfleyenleri var buhar felan. Ama bunlar onlardan değil. Bunlar sadece hava akışı sağlar. Bu modeli bilmiyorum. Çapı ne kaç wat çekiyor. Bendeki 100 liralık vantilatör. 45 wat olması lazım.

    03 Temmuz 2017 - 20:53 Beğen
  • omerakyuz @omerakyuz

    Vantilatörler hava akışı sağlar. Ortamdaki havayı alır yer değiştirir. Yer değiştirme sırasında ise odada ki sıcaklık artar. Ek olarak kapı yada pencerenin açık olması lazım. Konumuda önemli tabi. Direk kişiye yönelik değilde hava akışını sağlayacak şekilde koyarsanız iş görür. Ben öyle kullanıyorum.

    03 Temmuz 2017 - 20:47 Beğen
  • omerakyuz @omerakyuz

    ilerleyen zamanlarda olabilir 🙂

    15 Ocak 2015 - 22:58 Beğen 1
  • Durum (9)
  • Blog (1)
  • Yorum (24)
  • Takipçi (10)
  • Takip edilen (2)

Teknoseyir gündemi

#WhatsApp#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVites#ttmobil

Öne çıkan videolar

GMKtec AD GP1 - Dizüstü Bilgisayarınıza Harici Ekran Kartı!

8

Logitech Z906 Ses sistemi incelemesi

119

TCL 55Q7C Premium QD-MiniLED TV

13

Haftalık Gündem Değerlendirmesi #787

1

YouTube'ta telif haklarını ihlal etmeden nasıl yayın yapılır?

294
Tümünü gör

Öne çıkan bloglar

Klavye Kısa Yolu ile Uyku Modu

3

Ödüllü Kelime Oyunu: Harf Lütfen!

2

Mobil Klima Performans Arttırma (Çift Hortum Hilesi)

11

arçelik çelik robotu yapay zekalı robota çevirmek

35

Baz İstasyonunun Yerini Bulma - Baz İstasyonu Konum Bulma

2
Tümünü gör

Öne çıkan incelemeler

Thinkpad T460s

23

JoyToKey (Gamepad'e Klavye Tuşları Atama Programı)

10

Asus Pen

25

Bluelight Mini USB Fan

19

Oral-B Professional Care 3000 Diş Fırçası ve Oxyjet Ağız Duşu

26
Tümünü gör

Son bir saat içinde 106 ziyaretçi, 94 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.

  • © 2026 TeknoSeyir
  • Hakkımızda
  • İletişim
  • Kullanım Koşulları
  • Gizlilik Politikası
  • Sosyal Ağ Kuralları
    RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
    Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından sağlanmaktadır.
Secured By miniOrange

Giriş yap

Aşağıdaki servisleri kullanarak hızlı giriş yapabilirsin
Şifremi unuttum