Selamlar. Değerlendirmeleriniz nelerdir?
Çok profosyonel yalan söylüyor insanlar gerçekten şaşırıyorum. Bir de bu olayı yaymaya çalışıyor. Ben olsam yalan söylediğim anlaşılır küçük düşerim diye utançtan gidebilirdim 😀
Çok küçük şeylerin bile sanki çok değerli gibi algı yapan bu pazarlamacılar. Marketting müdürleri acaba kendi aralarında neler konuşuyor bu kampanyalar için. Çok acı :C
Remote işler bayağı arttı aslında. Bulmak o kadar da zor değil gibi. Teşekkürler
Evet öyle. Biraz bakınıyorum, henüz yapan birisi ile rastlaşmadım 😀
@_oppenheimer_ Belli olmaz arada bir ürün yelpazesi değişiyor. En kötü farklı fırsatlar olacaktır 😀
Bir tane almıştım. Bugün bir tane daha almak için girdim 1tb bitmiş :C
@protego Bende şu an kafayı yedim. Lego ile üretim sistemi yapanlara bayıldım.
@protego Markanın farklı tür legoları var mı diye bakınıyorum. Belki farklı güzel şeyler de vardır
Hocam, bak başlatacaksın beni. Çekme beni bu çukura. Tüm maaşımı legoya basıcam sonra 😀
Tavsiye ettiğiniz bir model var mı? Benim için mikrofonda önemli bir kriter.
Bunu aldınız mı? Önerir misiniz? Aynı fiyatta duruyor. Almayı düşünüyorum.
web üzerinden girince, Bu site güvenli bağlantı sağlayamıyor diyor VPN ile giriyor
@cimadam Yanındaki üründen kastım, kulaklık fare klavye kılıf filan veriyorlardı ön siparişe özel
@cimadam Benim için hayati biraz aslında ama, ne yazıkki fiyatlar inanılmaz. 3k zam gelmiş en üst modele, yanında verilen ürünlerde kalkınca çok kötü olmuş
Son bir saat içinde 130 ziyaretçi, 58 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Bu adam hakkında söyleyeceğim tek şey lütfen yayınlarına bakın şaka gibi... 0 atıf almış böyle bir akademisyen yasal olarak da olmaması gerekiyor diye biliyorum.