Bios’ta o slotun m2 mi yoksa sata olarak mı çalışmasını seçtiğin bir ayarı var. Chipset features kısmında olması lazım.
Bios’ta o slotun m2 mi yoksa sata olarak mı çalışmasını seçtiğin bir ayarı var. Chipset features kısmında olması lazım.
Bazen senin Half-Life videolarına denk geliyordum, burada görünce şaşırdım, tebrik ederim, güzel içerikler var kanalında. 😀
Konu ilginç olsa da oyunculuklar aşırı amatördü. Kimse karaktere/role girememiş. Netflix Türkiye zaten hiç özenmiyor oyunculuğa.
Evet, özellikle böbrek özelinde ben 1. derece dışındaki akrabalarımdan dahi binbir güçlükle organ alabiliyorum eğer iki taraf da niyetliyse. Hastaneye psikilog geliyor ve iki tarafla da ayrı konuşuyor bu işin sonuçlarını, sıkıntılarını. Ki olması gereken de bu, hiç kolay bir tercih değil nihayetinde. Bu konudaki yasalarımız Avrupa standartlarında neyse ki.
Maalesef motorcuların %90’ında bir eziklik, bir kompleks var. Sinirle çıkıyorlar trafiğe, ezikliğini de kendini her durumda haklı görerek ispat etme çabasına girip, hemen her seferinde hezimete uğruyorlar. “En haklı biziz ulan!” mottosuyla marşa basıp bütün yol boyu “Kim bana haksızlık yapacak, bekliyorum hadi” dercesine sürüyorlar. 😀 Çok gülüyorum bu ezik hallerine. 😀
Sözüm motorunu efendice sürenlere değil, azınlık %10 bir kesim de var elbette.
Sorcerer ile erken erişimden beri oynuyorum, çocukla anca 45 olabildim 😄 Ultimate sürüme 1699₺ vermiştim.
O kadar zeka olsa zaten kendileri de düşünür de, maalesef iq fakiri bir topluluk 🙂
Son bir saat içinde 88 ziyaretçi, 30 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
...