@ufkabakan abi şuraya da bakıver sana zahmet
@ufkabakan abi bir site vereceğim sence ordan hangi mosfet soğutucuyu almalıyım yardımcı olur musun ali expres i beklemek.istemiyorum site https://www.robotistan.com/aluminyum-mini-sogutucu-seti-heat-sink
Bir diğer site https://www.direnc.net/aluminyum-sogutucu
Hangi siteden hangi ürünü alayım yardımcı olur musun
@ufkabakan çok yardımcı oldun abi çok teşekkürler ekran kartını 1050ti düşünüyorum yada rx470 nasıl gider 😏 mofsetleri kabaca ölçüp sipariş verecegim sanırım ilk linktekiler isimi görecek
@smalldemon konuya bakmayı birakabilirsin mesela Allah akıl vermiş fikir vermiş değil mi
Anakart: asus p5g41t m lx
Ram: 8gb kingston
İşlemci intel xeon x5460 oc 3.70
Psu fsp 700w 80+
Abi ben bu sisteme 1050ti takmayı düşünüyorum sence yeterli olur mu darboğaz sorunu yaşar mıyım yada bu sisteme gidecek en idealiyi ekran kartı önerin var mı✋
@ufkabakan abi o verdiğin linktekiler işini görür diyorsan sipariş veriyorum ama onun içinde 4 tane var anladığım kadarıyla bana 8 lazım
@ufkabakan abi dediğin gibi kuzey köprüsü aşırı ısınıyor voltaj arttırımı yapmadim ama mofsetler uzerine soğutucu kullanılmasını herkes oneriyor ama ben mofset ne onu bile bilmiyorum
@huseyinekrem x5460 anakart p5g41t mlx asus ram 1333 iki tane 4 8 GB fanı biliyorsun zaten power fsp 700 w 80+
@huseyinekrem attigin linkle biosu güncelledim üstüne birde oc çaktım şuan max 55.derecede 3.7 de stabil çalışıyor
@huseyinekrem kardeş bu direk bis modlama işlemi değil mi bunu ben yaptım zaten ama işlemciyi anakarttan çıkarp takında bilgiler sıfırlandı sanırım dediğin gibi pil ile alakalı bir durum
@huseyinekrem senin iki yil önceki yazında şöyle bir şey belirtmistin "İlk başta tabiki windows işlemciyi tanımadı. Anakartta uyarı veriyodu güncelle şu biosu tanımıyom ben bu işlemciyi diye. güncelledim. Bu seferde windows hiç açılmadı. Meğersem bios sürümlerinde işlemciyi tanıyan kodlar gelmiyormuş, custom bios lazımmış" burdan anladığım kadarıyla modlu bios kurman haricinde bir işlem daha yapmışsın şu custom bios şeysi bu konuda yardım istiyorum bak şöyle yapsak.bana numaranı versen vpden detaylı bir şekilde halletsek bende sana işine yarayan bir parçayı hediye etsem 😊
Ben şey bekliyorum kardeşim ya işlemciyi anakarttan cikarttigim zaman veriler siliniyor
@huseyinekrem @ufkabakan bugün asus p5g41t m lx anakart elime ulaştı taktım xeon x5460 i ilk başta görüntü verdi.sonra açılmadı bende ki bir işlemciyi takarak modlu biosu kurdum ve tekrar.xeon u taktığımda her şey sorunsuz.çalışıyor cpu sicakligi 45 50 lerde geziyordu ama işlemciyi tekrar çıkarıp taktığım zaman bu sefer gene en başa döndü herşey yardımcı olurmusunuz
Pekiala en azından sizin kullandiginiz anakarti alıp ocsuz kullanicam eyv
@huseyinekrem senin test ettiğin asus anakart almayı düşünüyorum fakat sen neden oc yapamadın birde bana onerebilecegin hem 120watt i destekleyecek hemg41.chipset hemde oc.yapilacak bir anakart yok mumu 😕 vaktini alıyorum affola ✋👑
Son bir saat içinde 138 ziyaretçi, 22 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Abi haklsın da hangi ürünü sipariş edeceğime karar veremedim mesele o @ufkabakan