selam @can bey tekne yaptık bir tane bizim yeğende gittmiş bir tane heli kumandası almış. KDS-7Xİİ 8 kanal bununla tekne kullanılabilirmi ? teşekkürler.
selam @can bey tekne yaptık bir tane bizim yeğende gittmiş bir tane heli kumandası almış. KDS-7Xİİ 8 kanal bununla tekne kullanılabilirmi ? teşekkürler.
Son bir saat içinde 136 ziyaretçi, 110 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
neticede bağladım ancak a/p modunda 4 servo da kafayı yedi ve alıcı kendini kapatıyor.
düz kumandanın gözünü seveyim yaw .