Skyline R32 😀
Bakır soğutma bloklarının düzgün oturduğundan emin ol , vidaları çapraz olarak kontrol et , birde son olarak olabildiğince az macun sürdüğünden emin ol , macunun taşma yapmaması gerek , kolay gelsin
@baris_ozkok bey çok başarılı bir makine cidden tabi sizin ustalığınızı ayrı bir yere koymak gerek , benimde ilk dijital makinem Olympus FE-180 idi 2004 te almıştım , macro performansı çok hoşuma gidiyordu , saygılar

İnstagram fotoğrafların boyutu 10 kb bile arttırsa Olay olur herhalde , bukadar sağlıklı çalışmaz
Bence biraz abartıyorsunuz , E-M5 ile karşılaştırma yaparken biraz daha düşünmenizi tavsiye ederim
DS5 gibi bir araç hakkında hiç konuşmadan geçmeniz bana çok garip geldi 😀
Evet murat bey yarın ilk işim garantiye göndermek olucak normalde windows ortamında dahi çalışıyordu fakat bi haftadır garip bişekilde çalışmayı durdurdu tuşlar bakalım umarım çözülür serviste 😀
bu arada teknoseyir in tüm bolümlerini zevkle izliyorum , gerçektende muhabbetinize doyum olmuyor , özellikle tozlu raflar ayrı güzel oluyor , teşekkürler iyi yayınlar
selam bende bir G510 kullanıcısı olarak arkadaşa katılmadan edemicem , bi çok yerde haklı bence mesela şuan benim volume tekerleğim vede play-pause vs gibi işlevlerin yeraldığı bölüm işlevini yitirdi klavyeyi alalı 5 ay oluyor şuan kullanamıyorum bu arada bence genel kullanıcılar için logitech iyidir G500 mause umdan çok memnunum ama G510 için aynı şeyi söyleyemiyeceğim , çok fazla ürünü var logitech in ama bence son zamanlarda kaliteyi eskiye nazaran düşürdüler şuan piyasaya tekrar çıkarsalar G15 i tercih ederdim 🙁 bu arada bukadar yorumun üstüne klavye olarak ne kullanıyorsun çok merak ettim doğrusu teşekkürler
Son bir saat içinde 190 ziyaretçi, 104 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Yarı Profesyonel Fotoğraf çekenlere yönelik Tripod incelemesi Yapsanız Çok faydalı olabilir , nelere dikkat etmek lazım alırken kullanırken @baris_ozkok @gamsizm