Herkese Merhaba , İpad Mini nin kamerasını çok başarılı buluyorum , Sizce ?
Zıpzıp ın birkaç fotoğrafı buyurun


Herkese Merhaba , İpad Mini nin kamerasını çok başarılı buluyorum , Sizce ?
Zıpzıp ın birkaç fotoğrafı buyurun


Son bir saat içinde 159 ziyaretçi, 88 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Bende başarılı buluyorum dün bir kaç çiçek resmi çekmiştim gayet başarılıydı
Buyurun ama İphone 5
orjinal halini koyuyorum hemen 😀
ipad in orjinal kamera efekti var onun dışında temiz
72 dpi 2048x1536