Öncelikle merhaba benim bir sony z2 marka telefonum var aldıktan bir sene sonra ekranda ölü piksel nedeniyle fonotel servise gönderdim teli 27 gün sonra eskisinden berbat bir şekilde tamir edip (sözde) gönderdiler.bende telefonu tekrar servise göndedim ölü pikseli gşdermişler ve güzel de olmuş fakat son bir aydır ekranda yine ölü pikseller oluştu garanti süresi bitmeden tekrar gönderip para iadesi alabilirmiyim yapılıp gelse bile tekrar aynı sıkıntıyı verecektir çünkü 2. Sefer oluyor daha önce ki gönderdiğim belgelerim duruyor cevaplarsanız sevinirim telefonu kayseri yeraltı çarşısından bir dükkandan almıştım
Öncelikle merhaba benim bir sony z2 marka telefonum var aldıktan bir sene sonra ekranda ölü piksel nedeniyle fonotel servise gönderdim teli 27 gün sonra eskisinden berbat bir şekilde tamir edip (sözde) gönderdiler.bende telefonu tekrar servise göndedim ölü pikseli gşdermişler ve güzel de olmuş fakat son bir aydır ekranda yine ölü pikseller oluştu garanti süresi bitmeden tekrar gönderip para iadesi alabilirmiyim yapılıp gelse bile tekrar aynı sıkıntıyı verecektir çünkü 2. Sefer oluyor daha önce ki gönderdiğim belgelerim duruyor cevaplarsanız sevinirim telefonu kayseri yeraltı çarşısından bir dükkandan almıştım