Çok güzel bir telefon ama daha ucuz beklerdim. Sonuçta her ne kadar sistem iyi gibi görünse de üst seviye markalar kadar kaliteli bir sonuç vermez.
Çok güzel bir telefon ama daha ucuz beklerdim. Sonuçta her ne kadar sistem iyi gibi görünse de üst seviye markalar kadar kaliteli bir sonuç vermez.
Son bir saat içinde 190 ziyaretçi, 104 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Çok iyide çok pahalı. Ama ram i 8 gb yapam bunuda alıcam 😀