Merhaba arkadaşlar ben elm327 obd2 v.2.1aldım ve 2006 model 1.6 benzin ve lpgli audi A3 tam otomatim F1 şanzuman araçımda denedim araçımda esp ve motor ağrıza ışıkları yanıyordu cihazı taktım ve hata kodlarını aradıktan sonra sil dedim sildi ürün gayet güzel ve iş görüyor herkese tavsiye ederim
Merhaba arkadaşlar ben elm327 obd2 v.2.1aldım ve 2006 model 1.6 benzin ve lpgli audi A3 tam otomatim F1 şanzuman araçımda denedim araçımda esp ve motor ağrıza ışıkları yanıyordu cihazı taktım ve hata kodlarını aradıktan sonra sil dedim sildi ürün gayet güzel ve iş görüyor herkese tavsiye ederim