• Keşfet
  • Videolar
  • Bloglar
  • İncelemeler

murat1881
  • Kullanıcıyı engelle
  • Kullanıcıyı bildir

Kayıt tarihi: 12.05.2014
  • murat1881 @murat1881

    @hamdi telefondan memnun musun. Dün son kez telefonu AVM'de bakmaya gittim. Ekranı dedikleri gibi kapalıyken diğer telefonlar kadar siyah durmuyor. a-72 ve s21 in ekranları daha canlı duruyor yan yana. Senin genel kanaatin nedir

    11 Ağustos 2021 - 10:08 Beğen
  • murat1881 @murat1881

    @hamdi telefondan memnun musun. Dün son kez telefonu AVM'de bakmaya gittim. Ekranı dedikleri gibi kapalıyken diğer telefonlar kadar siyah durmuyor. a-72 ve s21 in ekranları daha canlı duruyor yan yana. Senin genel kanaatin nedir

    09 Ağustos 2021 - 09:02 Beğen
  • murat1881 @murat1881

    @hamdi 780 g mi 865 mi ? SD li olanlar 865 değil mi hepsi ?

    04 Ağustos 2021 - 09:09 Beğen
  • murat1881 @murat1881

    @benvaryaben alacağım s20 fe alıcam s20 serisinde exynos var bunu fark ettim ki hangi amiral gemisini kullanırsam kullanayım sd hiç kullanmadım s21 ultra da alabilirim ama çok mantıksız geliyor boşu boşuna o kadar vergi vermek.

    03 Ağustos 2021 - 17:31 Beğen
  • murat1881 @murat1881

    @hamdi İstanbul'da mı yaşıyorsun

    03 Ağustos 2021 - 17:05 Beğen
  • murat1881 @murat1881

    @hamdi telefonda deneyimin nasıl ?

    03 Ağustos 2021 - 17:03 Beğen
  • murat1881 @murat1881

    @hamdi güneş altında otomatik parlaklık da denemek gerekiyor normalde manuel olarak aşamayacağın parlaklığını daha üstüne çıkıyor diye biliyorum Bir de öyle denemeni tavsiye ederim. Senin yorumuna göre 2 tane sipariş vereceğim telefondan

    03 Ağustos 2021 - 16:43 Beğen
  • murat1881 @murat1881

    @hamdi telefon geldimi

    03 Ağustos 2021 - 14:42 Beğen
  • murat1881 @murat1881

    @hamdi bnde oradan alıcam heralde ama Trendyol da 8/256 5.440 var tr garantili diyor araştırıcam bi

    31 Temmuz 2021 - 22:09 Beğen
  • murat1881 @murat1881

    @hamdi @hamdi SD olanlarda o sıkıntı ya az yada yok deniyor. Ama güncellemeyle gider o da.

    31 Temmuz 2021 - 22:07 Beğen
  • murat1881 @murat1881

    @hamdi nerden aldın telefonu.

    31 Temmuz 2021 - 22:05 Beğen
  • murat1881 @murat1881

    S20, s20+, s20 ultra exynos kullandığı için vaz geçtim. Bnm s8 bile 2k ekran var çözünürlüğü düşürmeleri kötü olmuş.

    31 Temmuz 2021 - 22:02 Beğen
  • murat1881 @murat1881

    @12ozkan123 SD olanla karşılaştırmalar da SD daha az ısınıyo

    31 Temmuz 2021 - 21:57 Beğen 1
  • murat1881 @murat1881

    @flagbearer şikeyetler de öyle hep ama SD olanlarda pek yok diyolar

    31 Temmuz 2021 - 21:56 Beğen
  • murat1881 @murat1881

    @sawgent tam hatırlamıyorum ama s8 in kavisli daha fazla saydınız modellerden bana öyle gelmişti. Bu arada ekranda cam kapak gibi koruma camı üzerine baya şişik kılıf olmasına rağmen kırıldı ilki 50 cm den düşüp. İkincisi ön arka şeffaf kaplama üzerine kılıf varken kırıldı. Kavisli ekranların aynı zamanda düz ekran gibi olması gerekn boyuttan daha küçük ve kullanmadığım bir alanın ekrandan yemesi GB geliyor. Bu arada s8 kılıfsız olarak hala çok güzel bir obje olarak geliyor bana tasarımı ve inceliği.

    31 Temmuz 2021 - 21:54 Beğen
  • murat1881 @murat1881

    @sqn güncellemeyle gider heralde ileride o sorun s20 serisi alıyim dedim ama snapdragon yok onlarda tr de garantili sıfır cihazlarda

    31 Temmuz 2021 - 21:48 Beğen
  • murat1881 @murat1881

    @hamdi eskiden büyük ekran zor geliyodu ama artık büyük ekran istiyorum

    31 Temmuz 2021 - 21:45 Beğen
  • murat1881 @murat1881

    @joe sağol

    31 Temmuz 2021 - 21:44 Beğen
  • murat1881 @murat1881

    @omer-faruk-bostan IMEI repair de güncelleme sorun olmuyosa S2 -s3 tellerin IMEI sini bile kullanırım.

    09 Mayıs 2021 - 23:35 Beğen
  • murat1881 @murat1881

    @joe eski kullanmadığım S2 falan var S3 var IMEI dimi kullanabilirim de o zaman tel S3 olarak göründüğü için güncelleme almıyo. En azından eskiden böyleydi. Güncelleme de sorun olmazsa mantıklı o zaman almak. Vergisinde ödemeden kullanırım tam hakkıyla teli. Hoş dolar bu kadar olmasa 3 bin TL ye mi 11 ultra alıcaz hepimiz şaka gibi.

    09 Mayıs 2021 - 23:34 Beğen
  • Durum (30)
  • İnceleme (2)
  • Yorum (396)
  • Takipçi (27)
  • Takip edilen (8)
  • Favori (1)

Teknoseyir gündemi

#WhatsApp#Gemini#EA#ClairObscurExpedition33#ttmobil#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVites

Öne çıkan videolar

Opel Corsa 1.4 Otomatik incelemesi

49

TCL 55Q7C Premium QD-MiniLED TV

13

GMKtec AD GP1 - Dizüstü Bilgisayarınıza Harici Ekran Kartı!

8

Haftalık Gündem Değerlendirmesi #787

1

YouTube'ta telif haklarını ihlal etmeden nasıl yayın yapılır?

294
Tümünü gör

Öne çıkan bloglar

Vivo X200 FE Kullanıcı Değerlendirmesi

11

Ödüllü Kelime Oyunu: Harf Lütfen!

2

iPhone Pil Şarj Döngüsünü Görme Kestirmesi

9

attrib işlem komutu (USB de olup okunamayan dosyaları bulma)

21

Havit TW970 2.4Ghz Kulakiçi Kulaklık Öninceleme

Tümünü gör

Öne çıkan incelemeler

T.C. Yeni Kimlik Kartı İncelemesi

116

Millenicom Hız Testi - (Aklınızda Soru Kalmasın!!)

15

Need for Speed Most Wanted 2012

4

Decathlon Quechua Termos İncelemesi

20

Mirc Chat Sohbet

12
Tümünü gör

Son bir saat içinde 205 ziyaretçi, 86 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.

  • © 2026 TeknoSeyir
  • Hakkımızda
  • İletişim
  • Kullanım Koşulları
  • Gizlilik Politikası
  • Sosyal Ağ Kuralları
    RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
    Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından sağlanmaktadır.
Secured By miniOrange

Giriş yap

Aşağıdaki servisleri kullanarak hızlı giriş yapabilirsin
Şifremi unuttum