@hamdi telefondan memnun musun. Dün son kez telefonu AVM'de bakmaya gittim. Ekranı dedikleri gibi kapalıyken diğer telefonlar kadar siyah durmuyor. a-72 ve s21 in ekranları daha canlı duruyor yan yana. Senin genel kanaatin nedir
@hamdi telefondan memnun musun. Dün son kez telefonu AVM'de bakmaya gittim. Ekranı dedikleri gibi kapalıyken diğer telefonlar kadar siyah durmuyor. a-72 ve s21 in ekranları daha canlı duruyor yan yana. Senin genel kanaatin nedir
@benvaryaben alacağım s20 fe alıcam s20 serisinde exynos var bunu fark ettim ki hangi amiral gemisini kullanırsam kullanayım sd hiç kullanmadım s21 ultra da alabilirim ama çok mantıksız geliyor boşu boşuna o kadar vergi vermek.
@hamdi güneş altında otomatik parlaklık da denemek gerekiyor normalde manuel olarak aşamayacağın parlaklığını daha üstüne çıkıyor diye biliyorum Bir de öyle denemeni tavsiye ederim. Senin yorumuna göre 2 tane sipariş vereceğim telefondan
@hamdi bnde oradan alıcam heralde ama Trendyol da 8/256 5.440 var tr garantili diyor araştırıcam bi
@hamdi @hamdi SD olanlarda o sıkıntı ya az yada yok deniyor. Ama güncellemeyle gider o da.
S20, s20+, s20 ultra exynos kullandığı için vaz geçtim. Bnm s8 bile 2k ekran var çözünürlüğü düşürmeleri kötü olmuş.
@sawgent tam hatırlamıyorum ama s8 in kavisli daha fazla saydınız modellerden bana öyle gelmişti. Bu arada ekranda cam kapak gibi koruma camı üzerine baya şişik kılıf olmasına rağmen kırıldı ilki 50 cm den düşüp. İkincisi ön arka şeffaf kaplama üzerine kılıf varken kırıldı. Kavisli ekranların aynı zamanda düz ekran gibi olması gerekn boyuttan daha küçük ve kullanmadığım bir alanın ekrandan yemesi GB geliyor. Bu arada s8 kılıfsız olarak hala çok güzel bir obje olarak geliyor bana tasarımı ve inceliği.
@sqn güncellemeyle gider heralde ileride o sorun s20 serisi alıyim dedim ama snapdragon yok onlarda tr de garantili sıfır cihazlarda
@omer-faruk-bostan IMEI repair de güncelleme sorun olmuyosa S2 -s3 tellerin IMEI sini bile kullanırım.
@joe eski kullanmadığım S2 falan var S3 var IMEI dimi kullanabilirim de o zaman tel S3 olarak göründüğü için güncelleme almıyo. En azından eskiden böyleydi. Güncelleme de sorun olmazsa mantıklı o zaman almak. Vergisinde ödemeden kullanırım tam hakkıyla teli. Hoş dolar bu kadar olmasa 3 bin TL ye mi 11 ultra alıcaz hepimiz şaka gibi.
Son bir saat içinde 205 ziyaretçi, 86 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
@hamdi telefondan memnun musun. Dün son kez telefonu AVM'de bakmaya gittim. Ekranı dedikleri gibi kapalıyken diğer telefonlar kadar siyah durmuyor. a-72 ve s21 in ekranları daha canlı duruyor yan yana. Senin genel kanaatin nedir