Geçen günlerde senelik aldım 28 Kasım 2027ye kadar rahatım. Şansa yaşıyoruz vallahi 😁
Geçen günlerde senelik aldım 28 Kasım 2027ye kadar rahatım. Şansa yaşıyoruz vallahi 😁
Oluyor ama başka operatörlerden gelene yapılan avantajlı kampanyalar çoğu zaman sunulmuyor. Yukarıda arkadaş neye göre olmuyor yazmış anlamadım? Normal geçiş sürelerinden daha kısa sürede bile geçiş sağlanıyor.
Tamam da kanka nalaka? Mesela ne yapaydık ücretli olduğunda youtube binasını basıp molotof mu atsaydık?

Ekran kartının üstünde komünizm yıldızı ve orak çekiç mi var yoksa elf gözlerim bana oyun mu oynuyor 😄
Bu arada bende siteye ara ara gelip spam yapanlar dahil 140 engellenmiş kişi vardı 😄spamcılar hariç hepsini açtım hayırlı olsun.
Ben de kaldırayım bari. Şöyle de bir durum var engellediklerimin aşağı yukarı 1/3de beni engellediğini farkedip karşı engel attıklarımdan oluşuyor.
Ben de Honor 600 alacak bir yakınımı vazgeçirip S25 fe aldırdım. Cihazı 2 gündür kullanıyor ve memnun.
@orcunfix mekanı cennet olsun teyzemizin. Bir şekilde tekrar hayata tutunmak gerekiyor ama maalesef eski tadı yok. Seninki kadar ağır olmasa da benzer süreçlerden geçiyorum. Hiçbir şey yapasım yok. Çoğu şeyden tat almıyorum. Bir geride kalmışlık bir şeyleri kaçırmışlık hissi var ve sürekli hale gelmeye başladı. Eskiden zevk aldığım şeyler bile zul olmaya başladı. Umarım sen de ben de bizim gibi hissedenler de bir çıkış yolu bulur. Anlatacak çok şey var da işte.
Büyük konuştun ama 😄 geçenlerde Hepsiburada da yaşadığım şehirdeki mağaza indirim yapmıştı. Gayet de güvenilir sağlam bir yer. Evet en mantıklısı hepsiburadanın kendisi ama bazen risk almak da gerekiyor. Belli ki sağlam zam gelecek.
İyi seçim geçen aylarda babama 4gb model olan a16 aldım çok pişmanım hakim bey. 9300 liraya BİM’de görünce bakmadan aldım ama meğerse 4gb modelmiş.
GTA VI son sızdırılan bilgilere göre ilk pc tarafına çıkacakmış. Çıktıktan 4 sene sonra konsollara gelme ihtimali var. Kesin bilgi yayalım.
Özgür iyidir geri aç bence. Ben çok absürt seviyede olanları, bir de bir şekilde beni engellediğini fark ettiklerimi engelliyorum 🙂
Son bir saat içinde 219 ziyaretçi, 71 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Hayırlı olsun İyi günlerde kazasız belasız kullanın inşallah.