@touristhawk Son durum şu. Mouse hoş ele güzel geliyor ancak şarjı bence yeterince uzun dayanmıyor. Pilli olarak kullandığım logiteching diğer mouseları çok çok çok daha uzun süre dayanıyordu. Mouseun plastik yüzeyi kaydırmaz ancak kaliteli hissettirmiyor. Mouse tekerleği de arada kendi kendine kayma yapıyor işin aslı. Ben bu fiyata başka bi mouse almanı tavsiye ederim. Sırf kablosuz olsun diye aldım ama çok da memnun kalmadım kalitesinden ve yazılımından ne yazık ki...
Benim mouse bazen çift tikliyor bazen de dugme yapisip kaliyor. Tavsiye etmiyorum 🙁 cok begenerek aldigim mousun hevesi bi tarafimda patladi