Makine müh. 2. sınıf öğrencisiyim daha makine görmedim.Üniversitede hep teorik olarak eğitim veriliyor ama yeterince uygulama yok.Sonrada bir şey üretmemizi bekliyorlar.
Makine müh. 2. sınıf öğrencisiyim daha makine görmedim.Üniversitede hep teorik olarak eğitim veriliyor ama yeterince uygulama yok.Sonrada bir şey üretmemizi bekliyorlar.
Gol 3 diye bi oyun vardı şut çekdiğinde top kalem olup girerdi mantığını hala çözemedim
Yakında Türkiye'yede kurulması planlanıyor.Madenler gibi olacaksa işimiz var
Bilerek fazla gösteriyorlar ben fifa 14'ü windows xp'de 1 gb ram ve hd5450 ile oynadım normal ayarlarda.Hiç bi sıkıntı olmadı.
Ooo olmadı hocam ben şimdi burdan hergün uçağa atlıcam İstanbula gidecem Ordan karşıya geçecem vapur ücreti falan bana çok pahalıya patlar 😀
Hd 5450 var 70-80 lira civarı olması lazım.Kalan paraya bi büyük al dertleşirsiniz.
Tp-link sponsor olduğu için bu kadar çok router incelemesi geliyor.Ama ücretli versiyonda bu kadar modem incelemesi gelmez diye tahmin ediyorum
Kulaklık anten görevi görüyor sanırsam çünkü otobüslerde internetsiz izliyorum
Son bir saat içinde 101 ziyaretçi, 63 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Laptop de mi??