#TeknoYardım İyi akşamlar arkadaşlar, geçen sene 233 TL aldığımız GTA 5 orjinal oyununu bugün kurulumunu(1 yıldır hiç kurulum yapılmadı) gerçekleştirmeye çalıştık ama şöyle bir sorun ortaya çıktı. DVD kutusunun içinde yer alan aktivasyon kodu ve haritayı geçen sene çöpe atmış yeğenimiz. Elimizde Fatura ve DVD ler kaldı. Şimdi bu kodu yeniden nasıl alabilirim Nereye başvuru yapmamız gerekiyor..

BeğenFavori PaylaşYorum yap