Merhaba,5-6 ay önce Thinkpad T420 bilgisayarıma msata aldım. Resimde görünümünü görüyorsunuz. İmkanınız varsa alın, dizüstü bilgisayarlarınıza pişman olmasınız hem de mekanik kısmını depolama olarak kullanabilirsiniz.

Merhaba,5-6 ay önce Thinkpad T420 bilgisayarıma msata aldım. Resimde görünümünü görüyorsunuz. İmkanınız varsa alın, dizüstü bilgisayarlarınıza pişman olmasınız hem de mekanik kısmını depolama olarak kullanabilirsiniz.

Son bir saat içinde 134 ziyaretçi, 17 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Teşekkür ederim açıklamnız için artık yeni bir tane daha alıyorum…