Beğenmeyen arkadaşlar işlemciyi eleştiriyorlar haklılar bı ölçüde Vestel diye gommeye gerek yok bence Nokia'nın 6 da da yakın bı işlem var ..
Son bir saat içinde 111 ziyaretçi, 27 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Beğenmeyen arkadaşlar işlemciyi eleştiriyorlar haklılar bı ölçüde Vestel diye gommeye gerek yok bence Nokia'nın 6 da da yakın bı işlem var ..