Ben telefonu 9 ocakta yolladim bugun 15 subat oldu hala ana kart bekliyoruz diyorlar.(ekran kararmıştı) Benim elimde kargoya giris tarihinin mesaji var bi de telefonu aldigim zaman gmaile gelen mesaj duruyor faturayi kutuya koyup yollamistim 10 gun sonra dediler 10 gun sonra bi daha arayip soracagim eger hala bekliyoruz derlerse tuketici haklarina giderim
Ben telefonu 9 ocakta yolladim bugun 15 subat oldu hala ana kart bekliyoruz diyorlar.(ekran kararmıştı) Benim elimde kargoya giris tarihinin mesaji var bi de telefonu aldigim zaman gmaile gelen mesaj duruyor faturayi kutuya koyup yollamistim 10 gun sonra dediler 10 gun sonra bi daha arayip soracagim eger hala bekliyoruz derlerse tuketici haklarina giderim