İkinci Üniversite hakkımı kullanıp Bilgisayar Programcılığı okumak sonrasında Dikey Geçiş ile Bilgisayar Mühendisliğine geçmek oradan da akademik kariyer yapıp Üniversitede kalmak istiyorum. Bu yolda bana tavsiyeleriniz neler olabilir ? Teşekkürler...

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 4 / 13

Emacs ve Emacs Lisp öğrenmek epey zevkli bana göre. Emacs'in içinden 29.1 sürümüne ait belgesini okuyorum. Kodumu yazıyorum. ERC ile sohbet ediyorum. Mastodon ve daha neler neler 🙂

BeğenFavori PaylaşYorum yap