bence gayet mantıklı bir kampanya, o kadar para ödüyorsunuz bi zahmet bizde aknyi kaldıralım demişler, başarılı olur eğer dikkat çekerse yeterince.
Son bir saat içinde 103 ziyaretçi, 46 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
bence gayet mantıklı bir kampanya, o kadar para ödüyorsunuz bi zahmet bizde aknyi kaldıralım demişler, başarılı olur eğer dikkat çekerse yeterince.