Selamlar burada eskiden başka bir hesabım vardı ama ona giremedim, sizlere danışmak istediğim bir konu vardı cevaplamak isteyenler olursa fikrinizi öğrenmek isterim.
Bana geçen ay güvenilir bir markanın çekilişinden iPhone 13 çıkmıştı da kutusunu hiç açmadım, sıfır olarak duruyor, şimdi bunu satmak istiyorum sizce özel olarak dikkat etmem gereken bir konu var mıdır?
fatura
Faturası da bende mevcut ancak benim adıma değil de çekilişi yapıp telefonu gönderen firmanın adına kesilmiş hocam
Teşekkür ederim hocam
Teşekkür ederim hocam